| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Ny race liga i gtr2!!
|
1 besök senaste veckan (8050 totalt) |
|
Ny race liga i gtr2!!
Hej!! Jag peppe_swe och jimapa the swede och 10 andra har dragit i gång en race liga i gtr2! den startar på söndag 19/11. med imola. vi kör med dubbla bränsleförbrukning och med ett depå stopp. det bli på imola 40 min=ca 23 varv. vi kör race varje söndag kl 18.30 är det tänkt . här är banorna i ordnings följd och poäng som kommer att gälla i ligan 1.imola 2.donington 3.anderstorp 4.Monza 5.barcelona 6.valencia 7.enna 8.spa poäng ordning 1. 12.p 2. 10.p 3. 8.p 4. 6.p 5. 5.p 6. 4.p 7. 3.p 8. 2.p 9. 1.p Man får köra vilken bil som man vill. Men snabbast vinner så det är ju klokt att köra gt1 bil
om någon vill annmäla sej till ligan kan ni maila till: turbo_peter@hotmail.com ha det!! peppe_swe
_________________ peter pettersson |
||
|
Kul att du lade ut inbjudan här oxå Peppe. Det kommer nog bli några tokar till härifrån som hänger på misstänker jag! kul, kul!
Jag är redan anmäld... ska det vara bilspecifikt så kommer jag i Ferrari 550 BMS Scuderia Italia #001.
_________________ Henrik Rosén |
||
Jag tror det är bra tid att köra rejs runt kl19. Det kom vi fram till i de tidigare ligorna som kördes genom Mäcens server. Många kunde varken tidigare eller senare. Mvh
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
ÄNDRING START TID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 OBS!!!!!!!!!!
Hej racers !! Här komme banorna i turordning. start 19/11. kl 18.30. Dubbla bränsle åtgång. Ett depå stopp. Lycka till !! 1.imola 2.donington 3.anderstorp 4.Monza 5.barcelona 6.valencia 7.enna 8.spa _________________ peter pettersson |
||
|
Det var ju lagom roligt att sitta igenom 2 timmar strul och sen bli utkastad precis innan racet.
Eftersom jag är på klagohumör just nu så tycker jag att det behövs mer diciplin när det gäller genadet. De flesta i toppen var klart utanför banan varje varv. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
Satans vad trist för dig Daniel! vi som hade så jämna tider i kvalet!
Rejset gick bra sedan vi bytter till Svennes server... men Simbin måste banne mig fixa så att det inte är så struligt att hosta! För en del funkar det klockrent o för en del (mig själv inräknad) funkar det bara inte alls!?!? _________________ Henrik Rosén |
||
|
Hallå
Ja det funkade jätte bra sen när Svenne han starta en server , men sen la mitt bredband av IGEN mitt i rejset så jag blev utkastad > Jag ska ringa till Felia i morgon å skälla som fan för det är inte första gången det gör så . men det är dö trist när man är mitt uppe i ett rejs Men det var skoj så länge det varade .
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Ny race liga i gtr2!!
|
1 besök senaste veckan (8050 totalt) |