| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hjälpa varandra med transport av grupp-köp rejskattarna.....
|
2994 besök totalt |
|
Hej! Ja som ni säkert sett så har ju "Dude" fixat ett gruppköp av racekattar! Nu har de anlänt till honom i Huddinge, och frågan är då vem som råkar ha vägarna förbi och kan ta med ett gäng till de andra medlemmarna där hemma?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag bor själv i Göteborg och undrar om någon göteborgare som har vägarna förbi Dude, kan tänka sig att ta med de andra kattarna som de andra göteborgarna beställt?
De som är från Göteborgs trakten är: (om jag inte missat någon) Nisse977 Dea Patrik R Maciek Matwiejczuk Samson Paaasen RS 1800 om ingen ska upp dit kanske Dude kan lägga allihop i en låda och skicka med bussgods till oss? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Hur stor plats tar en göteborgslåda? Jag ska skicka mina fjäderben från Årsta med lastbil som jag ordnat. Kanskekanske kan jag smöra lite o be de ta med en låda katalysatorer. Men då hamnar de i Halmstad.
|
||||
Lunch?
Löste sig med kåpan förresten (det är den jag ska hämta i Jönköping ). Tack för erbjudandet iaf _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
Tja, skulle funka... beror på vilken tid du har tänkt att droppa förbi Jönköping... jag är ändå i stan hela helgen då jag tänkte åka hem och hälsa på de gamle (päronen) nämligen. Ahh, bra det. Undrade hur det hade gått eftersom jag inte hört något mer
Till alla suktande GBG-rejskatsägare, bara höra av er efter söndag så ska leverans vara möjligt sen.
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
Japp jag hör av mig!
Ps. Kan du pm'a ditt mobilnr? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Samma här
Kanon att det går å lösa på detta sättet _________________ --VVTS-- |
||||
|
PM:a? Äh.. jag finns på både Eniro och Hitta så jag är inte rädd för att säga mitt nummer
nolla sjua nolla sjua nia nia etta sjua nolla nolla.... dvs 0707-991700
||||
Bruksbil á la gula koni, större bromsar, nya bärarmar och allt sånt is running and looking good
Du lär nog se den när du hämtar kissekatten Den andra är redan såld faktisk.
||||
Gött mos!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Nisse977
Dea Patrik R Maciek Matwiejczuk Samson Paaasen Är det ngn som är glömd av GBG:arna? Vilka fler vill ha leverans på vägen Sthlm-Jönköping. Skriv namn, tel och ort här i tråden. Jag kollar tråden Söndag morgon innan jag drar Axe Nyköping F.m _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2994 besök totalt |