Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
874 besök totalt |
Mini Cooper S CSL Siktad på ringen?
http://www.automobil.se/output_tv4/n Varför ska den komma nu, den verkar ju vara vad man drömt om ![]() 3.5sek snabbare än clio Cup runt Brands Hatch... VILL HA!! ![]() |
||
Ljudet är inte helt olikt G40 faktiskt, helt underbart!
Planerar redan hur jag ska öka ljudnivån på kompressorn ![]() Kan knappt vänta på att sälja Imprezan och hämta ut MCS:en Mvh Daniel P.S Har allt strul med min gamla motor löst sig? _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||
Låter trevligt. Toppen från den motorn jag köpte av dim har jag skrotat på grund av ett litet missöde ![]() Botten delen står någon stans på jobbet och skräpar och jag vet inte vad jag ska göra med den än. Har du kvar front spoilern från din G40 ??? _________________ // Jani Hast |
||
Jag har för mig att far min skrek ngt i still med att det såg ut som ett skrotupplag på hans tomt...
![]() Måste dit och städa och jag är ganska säker på att den ligger i röran ngn stans. Vill du ha den? Ska ner till skåne i Augusti kan ta med den då kanske... Mvh Daniel _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
874 besök totalt |