| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Testrace1, 25/11, kl 18.00
|
2556 besök totalt |
|
Halloj...Tänkte testa att hosta lite ikväll om det är någon som hänger på? Återkommer med mer info om vilken bana och så... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re: RACE: Testrace1, 25/11, kl 18.00
[quote="Niklas Maravic"]Halloj...Tänkte testa att hosta lite ikväll om det är någon som hänger på? Återkommer med mer info om vilken bana och så...[/quot Kommer ett tag _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
_________________ Mikael Fyhr TPC M.Fyhr LFS Team: TPC - TURBO Piston Crew http://liveforspeed.se/ mIRC Chat: #liveforspeed.se |
||
|
ehh men vi ska inte köra GTR2 utan RACE...
Bana: Puebla Varv: 5 st Namn: rejsa.nu Lösen: rejsa Välkommna...skriv här om det strular. Tänk på att det är ett nytt spel... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
jag kommer snart, måste bara installera det
_________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||
|
|
||
|
Hittils har vi inte stött på nåt stort..
En sak bara...join lag märks när man är i Practice och någon joinar. Det har jag inte sett på ett tag. Borde inte finnas tycker jag... Ny bana....Brno med 87orna... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Japp de tre saker vi stötte på var följande:
* Join lag när någon kommer in under practice. * Nåt med Pit crew som saknas. * Lite svårt att se när starten går. Bra saker med spelet: * Riktigt bra grafik. Funkar mkt bra även om man inte har det värsta grafikkortet. * Kul rejsing. Bilarna är inte så snabba så det blir tät rejsing. * Funkar bra online tycker jag. * Roliga bilar. Även Minisarna var kul faktiskt! Det trodde jag inte. M3an var ju såå rolig! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jorå de dök upp. Men det kändes inte som om de hängde med...
Det som är bra är att man har två minuter på sig från det man startar rejset till det är go...Hittils har det väl bara varit 30 sek eller så. Går man ut tidigt så ser man att det står hur många man väntar på. Är det tex en man väntar på kan det bli lite väntan. Sen när den siste kommer in, då kan själva rejset starta ganska snabbt. Men vi ska köra fler utvärderingsrejs under december, så mer input kommer. Jag hade dock förväntat mig fler buggar på ett så pass nytt spel. Det brukar strula mer. Det gick tex perfekt att hosta! STEAM har sina sidor men det funkar kanon att rejsa med. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2556 besök totalt |