Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1133 besök totalt |
Beställa väghållningsboken
Hej, Jag vill köpa denna bok + den andra "Hjulupphängningsboken" men det brukar inte funka alls med skickandet när man ska mata in adress,namn osv som det står att man betalar den då Nordea bara har max 50 tecken = fått felskickat 2ggr ![]() Har försökt kontakta Göran Malmberg via PM men han svarar inte, är det någon som vet om böckerna finns klara eller vad som är leveranstiden på dem? Hade ju tänkt ha dem innan 22a december .... Göran M kanske har en mailadress som han kollar oftare som någon kan PMa ? Eller hur kontaktar man honom lättast Mvh, otto _________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20turbo |
||
1: se
https://rejsa.nu/vaghallningsboken/i om mail addres till Göran 2: Ingen kontakt, kontakta mig via PM så kan jag loda lite. _________________ Johan Sjölinder |
||
Det eviga Julerbjudandet är att den öht finns ![]() Annars kan man ju leta efter nån annan "Handling for dummies" på Svenska ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1133 besök totalt |