| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
logitech G25 var köpa ?
|
1498 besök totalt |
|
logitech G25 var köpa ?
Har letat efter en internet butik som har g25an hemma men inte hittat nån så behöver tipps vill ha en innan jul
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||
|
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||
Hej . Å tack för tipset , jag beställde 1st igår och var inne å kollade nu , den är skickad så kanske har jag den i morron
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
De va som fan vad fort de gick !
Posten skikade min igår så man få hoppas de går fort. _________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||
Googlade och detta är det första som kommer upp http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=136253
_________________ Hasse Högström __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ |
||
|
oh crap!!! Jag var på Media Markt i Kungens kurva idag, där hade den en uppsatt som man kunde känna på! Kommentarer överflödig:
Jag lyckades aldrig få reda på priset... Väldigt upptagen personal och icke så service minded heller. Någon som vet vad priset ligger på där? Det fanns ett par lådor under hyllan där ratten satt så de har ju några stycken i lager i alla fall.
_________________ Henrik Rosén |
||
![]() |
Racingsimulatorer
logitech G25 var köpa ?
|
1498 besök totalt |