|
Lars E
Enköping
Här sen Maj 2004

12 Dec 2006 20:06
server nere?
_________________ Lars Eriksson
S4ORCE
Audi S4+ -99B Widebody
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

12 Dec 2006 20:41
Japp för den här gången tyvärr..
Jag tyckte det flöt på mkt bra. t.o.m. i regn!!!!
_________________ May the Downforce be with you
Team Swedish Racing Mates
|
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

12 Dec 2006 20:54
Körde ni ett race med regn ???
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson
Stockholm(Skogås)
|
Ronnback
Sollefteå
Här sen Dec 2006

12 Dec 2006 21:07
tack boyz.... hur kul som helst. men en fråga, varför känns det som om att bmw bilarna kommer som skjuten ur en kanon.....? eller e det bara jag som kör sakta.....??
_________________ Andreas Rönnbäck
"sport eller komfort"
|
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

12 Dec 2006 21:34
BMW är rätt snabb, Men oftast beror det nog på vilken utgångshastighet man har ut på rakorna.
Stockholm(Skogås)
|
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

13 Dec 2006 01:12
Tack för kul racing, grabbar! Det flöt på ok , förutom att jag blev "bortkopplad" till andra racet på Curitiba.
Ang. BMW, så är det som i WTCC "I.R.L." i starten (om man får till starten vill säga). Det trycker på någe förbaskat med RWD i starten. Bara nöta lite koppling så kommer man iväg ok  . Hade mycket medflyt och tur i kvällens race, det måste jag medge!
Nästa race till helgen? Söndag? Kanske någon fler gång nu i veckan?
_________________ Linus Pettersson
Svenska Wankelregistret
|
Ronnback
Sollefteå
Här sen Dec 2006

13 Dec 2006 09:27
men hur e den ultimata starten i FWD då? jag brukar försöka ligga på 3-4000 rpm för att få så lite spinn som möjligt... men int vet jah.
"sport eller komfort"
|
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

13 Dec 2006 13:57
| Ronnback skrev: | men hur e den ultimata starten i FWD då? jag brukar försöka ligga på 3-4000 rpm för att få så lite spinn som möjligt... men int vet jah.  |
Ingen aning, faktiskt. Har knappt kört FWD i spelet. Men det man sett på TV så brukar även de med FWD rusa motorerna rätt ordentligt i starten
Svenska Wankelregistret
|
Ronnback
Sollefteå
Här sen Dec 2006

13 Dec 2006 17:22
jo jag vet, det har jag åxå lagt märke till. nen då kommer man ju inte iväg, det bara spinner hele tin
"sport eller komfort"
|
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

15 Dec 2006 19:25
Stockholm(Skogås)
|
Ronnback
Sollefteå
Här sen Dec 2006

15 Dec 2006 20:22
steam
är det fler än mig som inte kommer in i STEAM???
"sport eller komfort"
|
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Hjälpmoderator
Trådstartare

16 Dec 2006 17:20
Liten testrapport medans färgen torkar... (håller på o renoverar lägenheten).
Bägge gånger jag hostat har det funkat perfekt! Jag har inte varit med om något spel som varit så enkelt att hosta. Sen det bästa av allt. Det verkar som alla kommer in på min server! De flesta har haft bra pingtider också. Väldigt viktigt när det är så tät rejsing.
Vi körde även lite i regn. Det var kul! Det roligaste av allt var att det gick att köra utan hack på allas datorer! Det trodde jag inte faktiskt. Så regn blir det absolut i ligan.
Det var mina små reflektioner. Ni andra då???
Vore kul om vi kunde prova fler som kan hosta!
_________________ May the Downforce be with you
Team Swedish Racing Mates
|
Ronnback
Sollefteå
Här sen Dec 2006

16 Dec 2006 17:44
ja tycker det funkade klockrent, förutom att första rejset på valencia va lite väl kort  ....
men regn för mig.. Oj oj oj, jag bävar för det......
"sport eller komfort"
|
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

16 Dec 2006 19:14
Jo, regn blir inte att leka med... Har kört ett varv på Magny Cours i regn, och det var nog i semi-pro dessutom... Men det kan ändå bli kul, om än ganska bakhalt med E90:n
Vore skoj med ett till race innan onsdag, för efter det försvinner mitt internet för några veckor
Skulle ligan dra igång i januari?
Svenska Wankelregistret
|
jont3
Stockholm
Här sen Aug 2006

17 Dec 2006 11:10
| Niklas Maravic skrev: | Liten testrapport medans färgen torkar... (håller på o renoverar lägenheten).
Bägge gånger jag hostat har det funkat perfekt! Jag har inte varit med om något spel som varit så enkelt att hosta. Sen det bästa av allt. Det verkar som alla kommer in på min server! De flesta har haft bra pingtider också. Väldigt viktigt när det är så tät rejsing.
Vi körde även lite i regn. Det var kul! Det roligaste av allt var att det gick att köra utan hack på allas datorer! Det trodde jag inte faktiskt. Så regn blir det absolut i ligan.
Vore kul om vi kunde prova fler som kan hosta! |
Jag kan sätta upp en rejsa2 server, Har dock bara 20/1 bredband! Men om det funkar så.. Gick ju bra i rFactor.
_________________ Jonas Åberg
|
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

17 Dec 2006 11:20
| jont3 skrev: | | Niklas Maravic skrev: | Liten testrapport medans färgen torkar... (håller på o renoverar lägenheten).
Vore kul om vi kunde prova fler som kan hosta! |
Jag kan sätta upp en rejsa2 server, Har dock bara 20/1 bredband! Men om det funkar så.. Gick ju bra i rFactor. |
Ska försöka hänga på då
Stockholm(Skogås)
|
|