Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 7423 besök totalt |
2007-02-10 Biltest 5papp Cupen (STHLM)
Nu har anmälningarna till nästa biltest den 10 februari öppnat. Biltestet körs med standardbilar för max 5000 under 5timmar på Sundsta banan. Max 50 bilar tillåts testa. Nu är det 28 anmälda redan och om ni vill veta mera så PM:a eller maila mig på fredrik@slc.se |
||||||
|
||||||
näe.... så Scuderia Moltofiasco har fått nr 29.... Och TTC nr 30..... |
||||||
Får man inte behålla startnumret????????
Det sabbar ju hela vår stripning av bilen ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
startnr delas vartefter anmälningarna kommer in...... Och det är samma sak som startordning.... fast du får välja fritt bland nr över 33 just nu..... |
||||||
Vad händer om man anmäler, sig, ytterligare ett ekipage men inte kommer till start? Får man straffavgift och spö då?
Jag tänkte försöka få ihop ett tvåbilsteam. |
||||||
njae...... har man en schysst anledning till varför det sket sig så är det inga problem..... men om man gör det bara för skojs skull och ta plats för någon annan utan någon större seriösitet på att anmäla sig så är det risk att man blir nekad startnr förräns på plats vid nästa tävling......... |
||||||
Äähhhh, sätt det nya numret på sidofönstrena bak ![]() Eller fråga det andra startnumret om du får byta med dem men att de behåller startplatsen. Nu får väl Fredrik spel med dessa innovativa förslag. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Tror du man kan få spons med 15 00 00 i startnummer ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Sundsta Ring-Taxi ![]() _________________ Ola Lennström |
||||||
|
||||||
Nu kan #14 Équipe Merdalia meddela att det bara är lite småprylar kvar innan bilen, förarna och supportstaben är klara för race.... eller biltest var det :yeahright:.... Nu är tid att stanna upp och förundras över vilken förvandling både tävlingsredskap och människor kan genomgå under en kort och intensiv uppbyggnadsperiod.
Förarna, Gilles Blaireau, Talle de Roto, Angelo Rectifieuse och undertecknad, vi har ägnat hösten och förvintern åt i stort sett endast fysträning eftersom förarskickligheten är så bra att om den skulle bli bättre, skulle allt bli förstört. Nu till de verkliga hjältarna, mekanikerna, ingenjörerna, logistikstaben, övrig administration och teamchefen Exagerez Menteur som på kort tid förvandlat detta: ![]() Till denna fullfjädrade vinstmaskin: ![]() ... nedre bilden tagen strax efter dagens test 3 av vår Peugeot 309 maSXi. I passagerarstolen bredvid mig sitter Penelope Cruz som tjatade sig med. Vi har tydligen samma agent. Innan jag fortsätter vill jag först speciell tacka cateringstaben från Le Meurice, utan vettig mat och dricka blir inget team framgångsrikt! Dessutom också Msr Menteur och Peugeot Sport, som lånade ut honom, för ett mycket bra jobb som tillät undertecknad att endast koncentrera mig på kommunikation och förarprestation, det jag är absolut bäst på. Nu till "småprylarna" som återstår. Vi har kört de två senaste testdagarna på reservlådan, men två av växellådorna förväntas återvända från Sadev i mellandagarna. Den nya GrpA-motorn från www.boutiquepeugeotsport.com har mellanlandat hos Sodemo (oreca gjorde bort sig men vi har inte hunnit ta bort dekalen) för utsortering och framtagning av en lite snällare mapp för fem timmar, mer eller mindre, kontinuerlig drift. Vi ses i Sundsta! ![]() ![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Scuderia "Vi har inget namn än" vill härmed anmäla sig för att säkra en plats!
En frustande Renault 5 kommer göra återkomst på banorna den 10e februari! Beware! ![]() Fredrik, jag ringer dig under morgondagen. _________________ Stefan Atterhall Alfa Romeo Alfasud TI 1,7 8V -78, #16 CAR Challenge (klass II) www.carchallenge.se |
||||||
Scuderia Moltofiasco anmäler härmed en bil till (och hoppas därmed hinna knipa den sista startplatsen)
|
||||||
Eftersom Peugeot har en stor marknad på öriket så välkomnar vi vårt adliga förartillskott, sir Toby von Winterbottom! Han har dessutom lite tyska anor, vilket ju inte skadar.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Jag (mina svärföräldrad)har en Mitshibishi Colt....som går ur besiktningen 15 januari.
Går kanonbra....och är synd att skrota den. Rostanmärkningar och sprucken framruta....så det är ingen idee att laga för besiktning. 2000:-....om någon vill ha en "racebil" ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Nu är Team Super 5 - L'Auto Baguette Sportif med på banan.
Med nybytt vattenpump, en markant lättning (nåja) och ett grymt uppstyvat chassi så kommer det bli en kul resa! Vi ses den 10e![/b] _________________ Stefan Atterhall Alfa Romeo Alfasud TI 1,7 8V -78, #16 CAR Challenge (klass II) www.carchallenge.se |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 7423 besök totalt |