| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Klappjakten på söndag 17:e
|
929 besök totalt |
|
Hjärtligt välkomna alla najsa rejsare till årets Klappjakt.
Detta rejs är finalen på årets Multisimulator Racing League och endast poäng till team delas ut, dessutom dubblade mot normalt Vilket team är snabbast med att hjälpa tomten att dela ut klapparna? Jag har en träningsserver uppe nu för testning, uppe så mycket som möjligt. OBS i demoläge för att alla ska kunna vara med. Server: Klappjakten@Racingmates lösen: mrl Regler för detta rejs: Bilar tillåtna är XF GTI och XR GT Banan är Blackwood GP På söndag startar kvalet 19.00 och rejset startar 20.00 och varar i 3 timmar. 2 eller 3 förare i varje bil, max 99 minuters körande per person totalt. 2 obligatoriska depåstopp Team får ställa upp med så många bilar som de kan, men som vanligt så räknas bara de 2 bästa från varje team Något jag glömt? bara att fråga då förstås
läs mer på www.racingmates.se
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
ja visst ja, det glömde jag visst att skriva ...
ja det är Live For Speed, den bästa simulatorn när det gäller förarbyten online
Dessutom kör vi med demot så att alla som vill köra endurance kan vara med !!!
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
Detta är ett eldorado för endurance fans. LFS är helt anpassat för förarbyten. Man kan gå in i spelet när det är dax att byta, bara att komma överens med sin teamkompis via TS eller Ventrilo eller vad ni nu använder.
Passa på och njut nu när ni kan använda det fullt funktionerande demot!! |
|
Här kommer lite stats från racet.
Tack för ett bra race alla. SRM 3 hours race on Blackwood GP http://sweracers.mine.nu/DIV%20LFS%2 _________________ Mikael Fyhr TPC M.Fyhr LFS Team: TPC - TURBO Piston Crew http://liveforspeed.se/ mIRC Chat: #liveforspeed.se |
![]() |
Racingsimulatorer
|
929 besök totalt |