Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1682 besök totalt |
STCC 2007
Det verkar hända en hel del till nästa år, WCR ser ut att ha allting klart: http://news.bmwinfo.se/Published/200 _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Ingen överraskning.
WCR lät väldigt revanschsugna när jag pratade med Dick i höstas. Det kommer att bli en spännande säsong, och förhoppningsvis ordning och reda på torpet med BMW i topp (Flash eller WCR) ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
_________________ Johan Meissner |
||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
16miljoner för två bilar i WCR.. När jag hör sådana siffror blir jag bara ännu mer imponerad av Sturesons bedrifter med 3-3.5mille för en bil säsongen 2006 och med sin tredjeplats totalt
![]() STCC blir förhoppningsvis ännu roligare nästa år. Totalt omöjligt att följa loppen på plats dock. Satt chikanen/första kruvorna i Falkenberg iår. Omöjligt att hålla reda på vem som leder efter depåstoppen när det inte finns någon tavla att titta på, högtalare som är ur drift och när vissa team har både två och tre bilar i samma färger.... ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
Nu verkar det ju inte bli nåt på Falkenberg i alla fall. Själv kör jag med Nokian och hörlurar, radio funkar över allt! Ska bli skoj att se hur det urartar nästa år. Pengar verkar det ju finnas gott om. Hoppas att SVT gör lite mer än i år. // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
_________________ /Arne Lindgren |
||
Re:
![]() Har SSK fått storhetsvansinne eller kan STCC tänka sig att vara utan faciliteter (ta med egna tält)? |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1682 besök totalt |