| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mellandagsrea, nej jag menar mellandagsrejsa
|
740 besök totalt |
|
God fortsättning och allt det där.... Swedish Racing Mates är värd för lite grusskvättande på torsdagkväll. Lite korta sprintrace på olika rallycrossbanor med HRC-modden till rFactor Servern är uppe utan lösen för tillfället, och det ska vara möjligt att logga in där även under rejs (om jag nu fått till det rätt )
Datum: 061228 Tid: Från 19.00 och framåt IP/Servernamn: Racingmates.se Lösen: rejsa Bilklass: HRC, Historic Rally Cars, Grupp F Bana: Toban RC & Norisring RC Racelängd: 15 minuter Bilklass: HRC, Historic Rally Cars, Grupp B Bana: Mills RC & Nuerburg Village Racelängd: 15 minuter Bilklass: HRC, Historic Rally Cars, Pikes Peak Bana: Pikes Peak Racelängd: Från start till mål Bränsleförbrukning: normal Däckslitage: normal Damage multiplier: 100% Mechanical failures: normal Mer info som vanligt i vårat forum på racingmates.se fast vilken dag som helst så stänger sidan för lite service och sånt.... MVH [SRM]Rolle _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
![]() |
Racingsimulatorer
|
740 besök totalt |