| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälningstråd - Säsong 7 av rejsas onlineliga
|
4 besök senaste veckan (14824 totalt) |
|
Hej på er!! Tänkte köra igång Säsong 7 av våran traditionella liga. Denna gång kör vi med spelet RACE, d.v.s. WTCC. Vi ska köra alla 10 orginalbanor. Tillskillnad från förra säsongen ska vi inte bara köra på söndagar utan sprida ut rejsen lite. Körschema kommer men jag hade tänkt mig köra från början av januari till mars. Tänk på att alla är välkommna oavsett erfarenhet! Vi kör för att det är kul. Det är inget VM här på rejsa.nu Så anmäl er alla nu!!! Regler etc kommer!!! Alfa Rickard Javanainen [Alfa #15] ThomasT [Alfa #53] Cormac [Alfa #16] Danne (GREYHOUND) [Alfa #44] BMW ssgreen [BMW #1] picard [BMW #4] TopSwede [BMW #56] Klurax [BMW #30] sikis [BMW #41] FvE [BMW #42] Lupus [BMW #43] NOSpeed [BMW #55] Chevrolet Ronnback [Chevrolet #6] rolle SRM [Chevrolet #7] (AR)Göran [Chevrolet #8] Stig Fasth [Chevrolet #37] Ainisse [Chevrolet #38] Honda Morespeed [Honda #23] jont3 [Honda #24] Peugeot Emil Jönsson [Peugeot #46] SEAT NiklasM [SEAT#2] oveM [SEAT #3] [SEAT #9] Bondblues [SEAT #10] Kavic [SEAT #11] Plexor [SEAT # 12] Rogge [SEAT #19] CTBR [SEAT #20] bjorn.lovdal [SEAT #57] Blymage [SEAT #58] Inga bilar valda Herr V Schumi DunderklumpeN _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
japp, jag är med när jag kan....
ok, då vill jag spela rollen som Nicola Larini
bil nummer 7 alltså
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Re: Anmälningstråd - Säsong 7 av rejsas onlineliga
Väldigt bra ide, då kanske man kan vara med i några race. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Anmäler mig men kommer nog ej att kunna medverka i första racet pga datastrul,Niklas vet varför.
|
||
|
Då är följande anmälda hittils:
NiklasM [SEAT#2] jont3 [Honda #24] oveM [SEAT #3] Ronnback [Chevrolet #6] rolle SRM [Chevrolet #7] Rogge [SEAT #19] picard [BMW #4] sikis [BMW #41] ssgreen [BMW #1] Herr V Schumi ThomasT [Alfa #53] Kavic [SEAT #11] Emil Jönsson [Peugeot #46] Klurax [BMW #30] Morespeed [Honda #23] CTBR [SEAT #20] Lupus [BMW #43] bjorn.lovdal [SEAT #57] Rickard Javanainen [Alfa #15] NOSpeed [BMW #55] Blymage [SEAT #58] Plexor [SEAT # 12] Bondblues [SEAT #10] Kemzon [SEAT #9] FvE [BMW #42] Några fler är ni väl som vill köra??? Var inte blyga...
Jag tänkte att man skulle köra samma bil under hela ligan. Vi kör de senaste WTCC-bilarna. Därför vill jag att ni uppdaterar eran anmälan med vilken bil och nummer ni vill köra med. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Jag vill vara med, måste bara kolla vad jag ska köra. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
När kommer säsongen dra igång? Vill mest veta om ja hinner o köpa spelet.. har lite knapert me stålar för tillfället..
Reserverar Jens Edmans Peugeot 407 #46 om de går för sig. Tror inte ja hinner va me på första racet men förhoppningsvis andra
_________________ Emil Jönsson |
||
|
Så här tänkte jag mig körschemat:
7/1 Sista testet innan ligan 9/1 Tisdag - Monza (2x9 varv) 19/1 Fredag - Magny-Cours (2x12 varv) Regn 25/1 Torsdag - Brands Hatch (2x14 varv) 30/1 Tisdag - oschersleben (2x14 varv) 6/2 Tisdag - Curitiba (2x14 varv) ostadigt 17/2 Lördag - Puebla (2x17 varv) 25/2 Söndag - Brno (2x10 varv) 3/3 Lördag - Istanbul (2x10 varv) Regn 9/3 Fredag - Valencia (2x13 varv) 11/3 Söndag - Macau (2x9 varv) Antalet varv är samma som WTCC-ligan körde under 2006. Racekvällarna ser ut som följer: 19.00 - 19.30 Practice 19.30 - 19.40 Hotlap Qual (1 varvs kval) 19.40 - 19.45 Warmup 19.45 - 20.10 Race 1 20.10 - 20.15 Warmup 20.15 - 20.45 Race 2 Regler etc kommer... EDIT: Uppdaterat med vilka lopp som kört i regn. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag vill självklart vara med, så släng in mig i listan. Nu har man ju en kontroll som kan svänga vänster oxå
Åker en BMW E90, Luca Rangoni nr. 30 Missar tyvärr första racet på Monza, men resten vill jag verkligen inte missa. Proffsigt upplägg av arrangören också! _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4 besök senaste veckan (14824 totalt) |