Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2728 besök totalt |
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
Flexrören till avgas tycker jag liknar dom jag såg på biltema (även om bilden på biltemas hemsida skiljer)
Skiljer gör även priset.. ![]() Bonus för att dom har telefonnummer, numrerna finns dessutom att kolla upp på hitta.se vilket förhoppningsvis kan ses som en viss säkerhet.. (bättre det än dom som bara har mail eller mobil med hemligt nummer.) Dyker ju upp såna här butiker som svampar ur jorden tycker jag. ![]() Bränslepumpen till förgasare känns också bekant. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Jag chippade en Volvo 850 turbo hos honom för några år sen.
Det är väl i princip ett enmansföretag (Krister Lood) Tror han körde lite dragracing förr med en Opel med volvodelar. Trevlig kille iaf ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
||
Har snackat med dem angående adapterplattor och de verkar ha bra koll, de lovade dock att de skulle maila bilder och info vilket de inte gjort än (ett par veckor sedan) ... väldigt svåra att nå via telefon också. Kan ju iofs bero på semester eller nåt.
![]() _________________ Peter Vighagen |
||
Krister är en bra kille och han har mkt erfarenhet av just volvo turbo trim han tillverkar lite delar själv
och han är lite stressad av sig av att folk ringer in beställningar istället för mail beställning. Jag kan bara ge bra rekomendationer om Krister ![]() _________________ Pekka Kiiskilä. |
||
Jag har köpt insugstrattar och aluplatta mot toppen av honom öch är nöjd.
Se upp bara när du beställer, och börjar om. Beställningen verka rligga som cooke i din dator så du fortsätter där du var. Jag beställde dubbelt, men det löste sig via mail. Jag handlar där igen ![]() _________________ Arne Lindgren |
||
Re:
![]() Har de snott bilden från Hem-och-Fritidtema eller är det samma pump? Lite skillnad på priset isf ... 299 vs. 750 spänn ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2728 besök totalt |