| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Testrace6, 7/1, kl 19.00
|
2278 besök totalt |
|
Då kör vi lite RACE ikväll igen! Hoppas att ni kan komma!!! Namn: rejsa.nu Lösen: rejsa Vi börjar med Monza så får vi se vad det blir... Skriv gärna här om ni kan vara med ikväll... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||
|
Re:
Helt omöjligt i starten på Valencia det laggade något så fruktansvärt, det for ju bilar ut o in på banan hela tiden så det small rätt bra i första kurvan, ni får ursäkta men det var inte mitt fel. Ni får ha det så trevligt med ert rejs i fortsättningen. Mvh/ Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Så där ja....Race 2 klart... Tack för ikväll!!!!
Sammanfattning: * Riktigt kul att rejsa med dessa bilar. Det blir jämna och bra rejs. * Liiite heta känslor tycker jag. I alla utom det sista rejset på Valencia var det snäppet för mkt stockcar. Jag vill se lite mindre puttande i ligan!!!! * Race 2 laggade som f-n. Startade om servern och det visade sig att det var STEAM update news som hade kommit. Suck. Men efter omstart funkade det bra!!! * Vi körde 13 pers som mest och det funkade bra tycker jag. Resultatet:
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Som några märkte hade jag ett knasigt problem i andra loppet. I min bil så stod pacecar'en..... Så när jag försökte köra så krockade jag hela tiden med pacecar'en. Det hjälpte inte att starta om eller byta bil. Dock så försvann problemet när vi startade om servern. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2278 besök totalt |