| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 1 @ Monza, 9/1, kl 19.00
|
4 besök senaste veckan (8717 totalt) |
|
Då var det dags för det första loppet för säsongen och det går av stapeln på Monza.
Monza är beläget i en park några kilometer utanför staden Milan. Monza är Europas äldsta permanenta racebana som fortfarande är i bruk. Den är 5793 m lång. Banan är platt, med väldigt lite höjdskillnader. Detta är en bana där det är viktigt att få till rena kurvor för att få så hög utgångshastighet som möjligt på de långa rakorna. Den bästa kvaltiden i verkligheten 2006 hade Andy Priaulx i sin BMW 320si på 2:00.254. Den sämsta kvaltiden var på 2:05.567.
Namn på servern: rejsa.nu Lösen: rejsa Antal varv: 2x9 Väder: Soligt Tider: 19.00 - 19.30 Practice 19.30 - 19.40 Hotlap Qual (1 varvs kval) 19.40 - 19.45 Warmup 19.45 - 20.10 Race 1 20.10 - 20.15 Warmup 20.15 - 20.45 Race 2 Anmäl er här i tråden!!! Lycka till!!!!! PS Glöm ej att läsa på regler, viktstraff etc etc DS _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Förhoppningsvis så är jag med, det e min tanke iaf. Jag bara älskar Monza.
Men nu måste jag tydligen åka till BB , men jag ska försöka hinna tillbaka till racet.
Chevrolet Lacetti #6 Robert Huff _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||
|
|
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Re:
om jag gisar rätt så är de här med att itne köra samma bilen en frga om att kuna använda vikt tilläg. efterso jag tror vikterna läggs per bil i spelet alltså startnumer och itne per startande förare så har två förare samma bil drabbas båda av samma vikt straff... men som sagt en teori från mig.. kanske nån mer insatt kan berätta hur de står till. _________________ Fredrik Sundvall |
||
|
Re:
Jah kommer Monza är typ min favoritbana så har gjort 1.59.2 så hoppas det funkar nu för mig. förresten Rönnbäck hur gick det på BB? _________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4 besök senaste veckan (8717 totalt) |