| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 2 @ Magny-Cours, 19/1, kl 19.00
|
8650 besök totalt |
|
Re:
Är kaffet spetsat med något, Eller blir det något till,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Såg först nu att racet går nästa fredag, och efter att talat med Lejonet sa hon vi är bortbjudna, så men jag måste avstå. (fredagar, hmmm, är det bara ungkarlar här )
Hoppas det regnar så mycket att ni måste flytta racet till annan dag
_________________ Bengt Lundgren |
||||||
|
Re:
Jag är lätt med Sorry att jag gena mycket jag har lärt mig åka fort så men jag ska skärpa mig hoppas att ni inte är allt för förbannade på mig. _________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||||||
|
Re:
Tror inte någon är förbannad på dej, Det är nog mest att det känns lite kymigt att prestera bra varv men bli frånåkt av någon som kanske inte kör 100% rätt, om någon nu skulle vara arg så går det nog över, om det inte upprepas, Det är ju bara att köra enligt reglerna i fortsättningen o bevisa att du är lika bra då,
||||||
|
Re:
Du behöver inte vara orolig,vi kan inte vara förbannade på någon
_________________ Janne Djerf |
||||||
|
Re:
hehe ja på Bly o kompani måste man vara lite lack på lol, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Re:
Vi är alla mates här, och vi vill ju alla vinna, så kom igen, and i will hunt you down hehehe, no hard feelings at all
När jag försökte följa med i ditt tempo fick jag också ett gult kort , så du är skyldig mig en fika m8 eller kanske en beer
_________________ Bengt Lundgren |
||||||
|
Re:
Ä å ve (kommer, är också me) Men jag är fet nog, så jag behöver ingen straffvikt
Klart du ska stanna Kavic jag kommer vara där me och jag har med "DUNKEN" Så nog finns det något till kaffet,, förmodar jag får en massa straffvikt så dunken SKA vara tom innan vi åker vidare.
och Grovgasarna stanna inte åk vidare
_________________ Kenneth "Kemzon" Emanuelsson |
||||||
|
Re:
||||||
|
Anmälan
Jag är med! Men hur funkar detta, måste man anmäla sig till varje lopp? Kan man inte anmäla sig till hela serien på nåt sett? Det var det jag trodde att vi gjorde från början när vi "bokade" bilar för säsongen.... /Jens _________________ Jens Brandt |
||||||
|
ja, fast det kan ju vara bra att veta ifall någon inte kan vara med någon gång,
så kan någon annan få köra istället.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
|
||||||
|
Re: Anmälan
Den tråden var för att jag skulle veta vilken bil som ni valde. Sen vill jag gärna veta innan varje lopp hur många som kan tänkas vara med. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 2 @ Magny-Cours, 19/1, kl 19.00
|
8650 besök totalt |