Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9049 besök totalt |
God fortsättning. Här kan du ladda hem hela manualen. Den är inte lika bra som verkstäderna har men vi hobbymeckare vi löser problemen ändå. Hehe.
Har bytt adress eftersom jag inte vet om du kommer in på Rx-8 Aus. Lycka till, vi ses på banan. ![]() http://www.hi-impact.org/ryang/modify/rx8_manuals/rx8_manuals.html _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||||
Re:
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
De nya dieslarna är fantastiska att köra, helt fenomenala, mer varvilliga etc nu mot förr, men i ärlighetens namn skulle jag nog fortfarande hellre köra en bensinare på banan, inte minst för det härliga ljudet när motorerna varvas lite ordentligt etc. ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
Har själv köpt mej en 120d med M-sport pkt, bensin är nog att föredra men eftersom läget bara tillåter en bruksbil så är dieseln liter mer praktisk, mkt trevlig vardagskaraktär, relativt snål osv.
Men den kommer få besöka lite banträffar också, ska slänga på en trimbox också så får man iaf 200hk/400Nm c:a ![]() |
||||||||
Re:
Stämmer ![]() Minin är ju fortfarande bland dom bästa framhjulsdrivna bilar som gjorts, (samt bland dom roligaste bilarna som finns i den prisklassen) körde Coopern 6500mil på mindre än 2,5år och den var rätt törstig, ettan är tänkt som mer "bruksbil" fast ändå med en hel del körglädje, styrning och chassi i ettan är faktiskt riktigt kul ![]() |
||||||||
Re:
Jag blev faktiskt besviken: maximal släpvagnsvikt 1800 kg= samma som 523i. Alla andra har 2000 kg. _________________ Patrik Ljunggren |
||||||||
|
||||||||
Re:
Nåja. En hästkraft hit eller dit. ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||||
Re:
Med risk för att bli klassad som en petimäter ![]() http://personbilar.volkswagen.se/med ![]() |
||||||||
Re:
Hmm... Isåfall så står det fel i Volkswagens presspapper. Eller i broschyren. Fast som du kanske ser på den stil som denna artikel är skriven i så är det inte just det som är fokus. ![]() ED Sände iväg en fråga om det till VWs presschef. ED2: 250 hk ska det vara enligt VWs pressavdelning. Tack för den kollen. Jag hade annars trott på tekniska specen den är några sidor lång och är mycket vederhäftig i sin framtoning. Ändrade i artikeln också. Danke sehr! _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9049 besök totalt |