Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2608 besök totalt |
Vodafone Mclaren Mercedes
![]() En liten ledtråd om hur Vodafone Mclaren Mercedes kommer att se ut 08/09 med tanke på dubbla bakvingar. men ser ut som 05;an i fronten |
||||
|
||||
Re:
Japp. Det ska ge mindre aerodynamiska nackdelar för bakomvarande bil och därmed inte försvåra omkörningar i lika hög grad. Det fanns någon tråd här för länge sedan om saken tror jag, men jag har inte lyckats hitta den. |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Nej hehe hittade den på google ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Imorrn kommer den. någon som e spänd på den nya vodafone liveryn?
Edit: visst vore det ballt med en bil i en riktigt cool vit färg och röda vodafone märken? ![]() |
||||
Är inte internet UNDERBART ibland?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fasst ändå inte. Hoppas det döljer sig nått exklusift under skynket och inte bilen på spionbilderna man sätt. edit läste dock på F1.com 5 min senare där det stog att visningsbilen var en mp-21 med 2007 livery ![]() |
||||
|
||||
Re:
Tydligen ![]() edit: jäklar vilka stora fötter dom har, 45 allihopa säkert. ![]() |
||||
Alonso started testing today for the first time with the brand new McLaren MP4/22. After several short runs the world champion had to park his car, which was loosing oil and smoking, into the pitlane
![]() Välkommen till Mclaren..Moahahaha ![]() ![]() |
||||
Re:
Skadeglädjen sprider sig säkert ![]() Undrar om det skall gå "troll" i detta års motor med? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Skadeglädjen sprider sig säkert ![]() Undrar om det skall gå "troll" i detta års motor med?[/quote] det gör det säkert |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2608 besök totalt |