| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 2 @ Magny-Cours, 19/1, kl 19.00
|
4 besök senaste veckan (8668 totalt) |
|
Niklas, jag ska verkligen försöka hinna hem till rejset. Sen handlar det också om "creds" hemma. Man måste hinna med lite "hejhej-familjen" innan man bänkar sig vid ratten...
_________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
|
mitt bredband gick ner hemma tidigare idag,
så det är inte säkert det är igång när jag kommer hem vid 19-tiden.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
tjena, då det ser ut som många återbud kanske jag kan vara med och köra ikväll. BMW 320i nr 34
|
|
Jag är med..kör en seat nr:Peter Terting
|
|
mitt internet paja och jag fick igång det nyss och rejsa.nu servern finns inte ens på listan
|
|
F-N!
Precis innan vi ska starta racet så bestämmer sej min j-vla dator sej för att starta om helt omotiverat!
Jag som tyckte jag hängde med rätt hyfsat. HATAR när datorer krånglar! Finns det nån möjlighet att join:a till race 2? _________________ /Ove Mörk |
|
Tack för en trevlig kväll. Hade hoppats på bättre, men blymage var för snabb. För mig var det ett j_vla lag från mitten av andra racet till slutet. Att ta en chikan utan att spinna av eller gena var ju inte det lättaste precis. Fler som hade det problemet.
_________________ Fredrik von Elling |
|
Tack för racet, alltid trevligt att köra mot folk man vet kör sjysst :-)
Det blev en lite stressig tid precis innan racet för mej med mat till barna osv, men de höll sej hyfsat i skinnet när pappa satt bakom ratten....
När jag testade lite innan var det inga problem att komma ner på 1.55 tider men i racet var det lögn i h****e att ens vara nära. Synd bara att det laggade lite i race 2, och att kavic o Rolle inte ens kom med då
I övrigt bjöd bägge racen på tät och underhållande racing, kul
Göran |
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 2 @ Magny-Cours, 19/1, kl 19.00
|
4 besök senaste veckan (8668 totalt) |