Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8285 besök totalt |
Lyckas inte öppna hemsidan?? Nån mer som har problem med det? Kan man med att komma i en gammal 968 CS bland alla 997:or? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Synd!! Låter som en kul tripp! Sjysst deltagarlista, men jag ser ingen grå M3 CSL från Hufvudstaden!??!?! Anmälda ekipage för 2007 Ferrari 360 Spider, Malmö Ferrari 360 Spider, Göteborg Ferrari 360 Modena, Norge Ferrari 430, Gråbo Ferrari 430 Spider, Malmö Ferrari 599, Malmö Ferrari Enzo, Vimmerby Ferrari 550 Maranello, Falun Maserati 3200 GT, New York Lamborghini Murcielago, Jönköping Lamborghini Gallardo SE, Stockholm Lamborghini Gallardo, Götene Lamborghini Gallardo, Eslöv Lamborghini Gallardo, Tumba Porsche 996 GT3 CS, Tyresö Porsche 996 GT3 CS, Västerås Porsche 997 GT3 RS, Motala Porsche 996 Ruf R Turbo, Stockholm Porsche 996 GT2, Stockholm Porsche 996 Turbo, Stockholm Porsche 996 GT3 RS, Norrköping Porsche 996 GT2, Östersund Porsche 993 RS, Stockholm Porsche 996 GT2, Lidköping Porsche 996 Turbo, Eslöv Porsche 996 GT3 RS, Växjö Porsche 996 GT3, Stockholm Porsche 997 GT3 RS, Stockholm Porsche 997 GT3 RS, Norrköping Porsche 997 GT3 RS, Gotland Porsche 997 S, Stockholm Porsche Carrera GT, Göteborg Porsche 997 GT3 RS, Borås Porsche 996 GT3 Cup, Borås Porsche 997 S, Malmö Dodge Viper SRT-10, Kungsbacka Dodge Viper GTS, Malmö Dodge Viper RT/10, Stockholm Dodge Viper SRT-10, Göteborg Dodge Viper GTS, Norrköping Corvette C6 Z06, Henån Mercedes SL55 AMG, Stockholm Mercedes E55 AMG, Stockholm AC Cobra, Norge (listan uppdateras kontinuerligt) _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Klart att man ska med!
För tredje gången... Stora frågan är ju bara om man ska åka båt från Stockholm, eller köra runt... Hur ska ni andra göra? Man sparar ju mil om man åker båt. Men å andra sidan så missar man ju det stora nöjet att åka poliseskorterad värstingbilskaravan genom Danmark... Bara ljudupplevelsen från förra året då 45 Ferrari, Lambo, Viper och Porschar samtidigt gasade järnet genom tunneln på vägen över till Danmark är något som jag aldrig kommer att glömma! ![]() |
||
Jag tror att sthlmarna åker båt, nära till Nynäs
men om man åker båt så är man där en dag tidigare och åker hem en dag tidigare, det är dåligt . . . men om man skulle välja att åka bil en resa och båt en, så vill man ju åka bil dit men då krockar ju restider med event på alla punkter, ej genomtänkt _________________ Ola Malmquist |
||
Jag tror att sthlmarna åker båt, nära till Nynäs
men om man åker båt så är man där en dag tidigare och åker hem en dag tidigare, det är dåligt . . . men om man skulle välja att åka bil en resa och båt en, så vill man ju åka bil dit men då krockar ju restider med event på alla punkter, ej genomtänkt _________________ Ola Malmquist |
||
Re:
Jag har funderat en del på det där men vet inte. Å ena sidan, å andrasidan du vet. Att åka båten gör att resan tar en vecka i anspråk. Båten ner går på fredan kl 18 och ank lördag kl 12. Sen får man peta näsan och dricka grogg i en o en halv dag tills dom andra anländer på söndagkväll. Hemresan är inte bättre, vi har grand finale på onsdagen och färjan går först fredag kl 18. ![]() Kanske åka båt ner och köra hem...? Men då missar man hela den roliga samlingen och att köra kolonn ner som du nämde. Lite av resan oxå faktiskt. _________________ Stefan Larsson |
||
Re:
Bra idé! Jag kommer dock liksom förra året att ansluta vid Malmö, eftersom även detta året sammanfaller GT Polonia direkt efter RingRunners sommarträff i Falkenberg. |
||
Re:
Tjena ola, Med båt kommer du ned en dag tidigare och åker hem en dag SENARE. Det betyder två extra dagar i Polen. Och det behöver ej föranmälas. Du får dock gärna göra det så kan jag hjälpa dig med extra hotellnätter och annat du kan vilja ha på plats. Sedan är ju Poznan en jävligt trevlig stad som man inte har något emot att vara i några dagar till. Peter _________________ Peter Ternström |
||
Listan med deltagare är uppdaterad nu.
http://www.gt-polonia.com/ Är det hela Sverige bestånd av 997 GT3 RS som ska med, eller? ![]() Med den listan blir man nästan lite avtrubbad. Varför är det ingen Lambo Superleggera med? ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Re:
Den där listan är så jäkla porrig! Jag tror jag ska skriva ut den och titta på när jag onanerar ikväll... ![]() Helt sanslöst startfält! Jag längtar otroligt till denna resa! Det roligaste på hela resan är nog när alla 40 supervärstingbilar kör in samtidigt i tunneln under Öresund -växlar ner och ger gärnet! Snacka om att man får både ståpäls och annat... *haha* (och jag undrar vad alla Volvokombisar tänker, som intet ont anande blir omkörda gång på gång...) Tack Peter (P1) för att du kom på denna idé! ![]() |
||
Re:
Lär ju vara ett flertal RS som faller bort efter leveransförseningar. Grym lista för övrigt ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||
Re:
Här har du en liten kul film från förra året... (Stilstudie av en Gallardo...) http://media.gallardo.se/gallardo_po |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8285 besök totalt |