| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälningstråd - Säsong 7 av rejsas onlineliga
|
4 besök senaste veckan (14824 totalt) |
|
Måste tyvärr stänga anmälningstråden!!! Vi är redan cirka 30 personer och det är 25 som spelet klarar av.
Så tyvärr inga fler anmälningar! DunderklumpeN var den sista.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
med tanke på aktivitet, 10 i första rejset och knappt fler anmälda till mc, så kanske ta upp nya anmälningar. Såg att vissa anmälda inte ens valt bil än, är de aktiva då?
Nå i alla fall testar Race, och ev mer sugen att slå till ifall man kan va med i ligan. mvh |
||||
|
Tjena Tibur!
I första rejset var vi 20 pers som körde. Det är bara de 10 främsta placeringarna som får poäng. Till dagens rejs är ca 20 anmälda också. Till ligan har 29 personer anmält sig och valt bil. Sen finns det tre personer aom anmält sig men ej valt bil än. Dessa tre är ej aktiva än. Eftersom spelets multiplayerdel bara klarar av 25 pers så valde jag att dra gränsen för anmälningarna. Det blir så trist om flera inte får vara med. MEN om intresset fortsätter att vara stort kanske vi ska börja köra med två divisioner som borta på SSR. De tre som inte valt bil har inte hört av sig till mig heller så de kanske inte hade tänkt att vara med iallafall. Så har du lust att vara med så kör till...Välj dock en av bilarna som inte är valda än. Vi kör med individuella bilar. RickardSWE, ska du också vara med i ligan eller? Viktigt att ni inte väljer någon annans bil om ni ska vara med i ligan och köra! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Re:
Nix tyvärr... Enligt regelboken: BYTE AV BILAR Efter 5 lopp är det valfritt bilbyte!!! Byte av märke alltså! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Regler är till för att brytas....
_________________ Janne Djerf |
||||
|
picard: Är det bara detta rejs du inte kan vara med eller i ligan överhuvudtaget?
Ainisse: Tänkte du vara med i ligan och köra regelbundet eller bara i detta rejs? Vi får se hur vi gör med anmälningsstoppet. Vi har många anmälda men förra rejset var vi inte mer än 13 pers iallafall, trots att 21 pers anmält sig för rejset. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Jag såg just att jag kommer missa dessa race:
3/3 Lördag - Istanbul (2x10 varv) Regn 9/3 Fredag - Valencia (2x13 varv) Ska utomlands på "fältarbete" fick jag veta igår . Suger purjo... Så ingen chans att vinna ligan i år... . MEN, alla övriga race kommer jag att finnas på plats i, om inte jorden går under (eller Steam lägger av)!
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re:
I efter säsongen får man ju stryka två tävlingar, så du kan ju stryka dom
_________________ Emil Jönsson |
||||
|
|
||||
|
Re:
Så sant så . Fast jag missade Monza också... Men jag får la agera hjälpryttare till behövande BMW-åkare
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Anmälningstråd - Säsong 7 av rejsas onlineliga
|
4 besök senaste veckan (14824 totalt) |