| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
|
5436 besök totalt |
|
|
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
|
jag har lite problem med Steam, purchase is still being processed - Steam vill notify bla bla bla
sett skiten nu i 48 timmar, inget svar från supporten,, förhopningsvis löser det sig, men ifall jag inte kommer vet ni varför. |
|
surt sa räven......
jag kan tyvärr inte va med ikväll heller, min dator j..el har lagt av... så den e på lagning....
men jag kommer att vara med så fort den bara blir klar.. Om jag får förståss.... jag blod varend kväll... får abstinens ta mig faan......
om det finns ngt data geni här så får ni jätte gärna höra av er..... lycka till ikväll boyz. _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
|
fan va surt.. trodde man kunde hoppa ut på gridden o sen in i depån igen, hoppade ut o kom på att ja inte hade kollat så ja hade tillräckligt me soppa, så ja hoppar in igen o sen kan ja inte hoppa ut igen..
Aja då vet ja det.. första racet sist, andra racet får ja komma igen på
_________________ Emil Jönsson |
|
|
|
|
|
Tja! Tack för kvällens race! Det var riktigt kul!!!
Tyvärr laggade det som f-n i race 2 men förutom det så verkade det mesta funka. Jag ska uppgradera servern till nästa rejs hade jag tänkt mig så det borde bli bättre. Det ska bli en Core2Duo!
Lagget gjorde att jag tyvärr åkte av redan efter nåt varv. Men det var faktiskt skitkul att följa loppet vid sidan av som jag gjorde. Speciellt ssgren's jagande på Rickard66. Den var kul! Varv efter varv jagade han ikapp. Differensen i mål blev väl en 0,4 sek. Nåt varv till så kanske han hade åkt om. Det var ett par fighter längre ner också. Kul! Detta med extravikter är en höjdare! Rickard hade riktigt kul med sina 60 kg extra! Synd att det inte funkar med vikter när man kör dedikerad server men men...Detta med vikter vill jag gärna ha kvar! DEt ger en extra liten krydda åt RACE. Här lite resultat från ikväll...Poäng etc kommer när jag granskat repriserna... [Det går inte att lägga upp bilder just nu! Återkommer!] _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tack för att fick vara med! De var kul!
I första loppet trodde jag att vi skulle starta om då någon skickade ut en tjatt, så ni andra fick väl en 10 sekunders försprång, hehe. Så hur ser man att starten går? I andra var det som sagt en del lagg, men framförallt är det ju skumt när man ena sekunden ligger på 11:e plats, för att sedan plötsligt ligga 5:a utan att ha kört om någon???? I samband med att det stora lagget inträffade kom jag ikapp ett par bilar (bla en orange Seat), sedan liksom tvärstannade den (hoppas jag inte körde på dig) och sedan var jag som sagt plötsligt 5:a och ensam ett bra tag. En till fråga: Hur fungerar detta med vikter? Försökte hitta var man ställer in det men hittaer inte. Nåt som sker på servern??? _________________ Ainis Noritis |
|
Ainisse: Bra kört ikväll! Det var ju premiär!
Det enklaste sättet att se när starten börjar är att kolla på klockan uppe i högre hörnet! När den kör igång är rejset igång! Detta med vikter behöver du ej bry dig om. Det ställer jag in på servern. --------------- En sak är riktigt kul! Idag fick 12 personer poäng! Det tycker jag tyder på ett jämnt startfält! Måste ha att göra med vikterna! Sen är vi rätt så duktiga också! En annan eloge jag vill ge till er också är att ni kör betydligt bättre! Det jag såg så var det schysst kört, inga geningar etc. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
|
5436 besök totalt |