Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2051 besök totalt |
MINI United Zandvoort 23-24/6 2007
MINI United kommer under 2007 att hålla på Zandvoort i Holland 23-24/6. Bankörning kommer att erbjudas. MINI United 2005 i Italien samlade 6000 personer och 2000 MINI:sar. Mer information kommer fortlöpande: http://www.miniunited.com/MINIUnited/en/index.jsp Något för medlemmar i BMW SC som har en BMW/MINI i garaget ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re: MINI United Zandvoort 23-24/6 2007
![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Jag ska kolla med tävlingsledaren om det inte går att ha en konstant tidsbestraffning på en viss Cupbil. Även om det troligen inte kommer att behövas... ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Det är lätt att vara kaxig när man är en tangentbordsracer... ![]() ![]() När får vi se dig i BMW Cup, Måns? ![]() Fast det är klart, om du mopsar upp dig mer mot Per-ola, Rolf m.fl kanske du glömmer bort att hacka på mig... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Det är vid tangentbordet racerförare födds, experter utnämns, och tekniska underverk skapas ![]() Än så länge nöjer jag mig med att vara en kontorsråtta även på banan ![]() Den blivande tävlingsbilen har i alla fall köpts... Ingen risk att jag glömmer dig Samson ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Höpp! ![]()
Misstänkte nästan det... > ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Hobbe skrev:
[Den blivande tävlingsbilen har i alla fall köpts... Samson skrev Höpp! Låt mig gissa! En E21:a? Kan bara bekräfta att Samsons teori måste stämma. Hur vet jag detta då? Jo jag och Martin Skoog jagar en E21:a att ställa upp med i 5-papps cupen i Skåne, men alla vi ringt på har varit sålda till en 08 som kör omkring i en liten bil, pladdrar ![]() Slutsats! Hobbe har köpt ett antal E21:or och kommer att ställa upp i BMW cup 2007! Välkommen Hobbe!!!!!!! ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||
Jösses, tänk 2000 på Kinne... Fast det är klart, dom är ju så små och kör så försiktigt så det hade nog gått. Alla på en gång, som att släppa sockerbit i en myrstack.... ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||
Johan, det finns ett gammalt ordspråk som lyder; " Man skall inte ge sig på berg, när det finns småsten ![]() Det kanske Måns skulle tänka på ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2051 besök totalt |