Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1991 besök totalt |
Argh vart köpa Motul RBF 600 i Kalmar?
For runt som en dåre idag o letade men kunde bara hitta en butik som sålde Motul men han tog inte hem RBF-600 ![]() Behöver helst till senast på torsdags.. så har jag en dag på mig att lufta för på lördan så ska det ![]() ![]() Annars får det bli standardvätska ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Beställ ifrån www.quattro.se
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Men måste jag beställa så förlorar den helt plötsligt sitt underbara literpris/kokpunkts faktor.. Ska jag köpa 1liter så dubblas priset iom frakten.. Nåja i värsta fall så fyller jag på med standardvätska tills vidare och försöker tvinga lämplig butik att plocka hem åt mig Har kollat hos 2 mc handlare.. den ena var snubben som inte ville ta hem den andra hade semester t.om. 4/8 sedan hittar jag inte till fler MC-butiker ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Har letat jag med, verkar som vi varit på samma ställe.
Jobbiga var att jag ringde innnan jag åkte dit o då sa han sig ha hemma RBF men inte hade han det heller. > ![]() ![]() |
||
Undrar om man kan hitta AP-racing 600 då? förhoppningsvis till bra pris.. Vet att jag köpt AP-vätska av okänd kvalité nånstans
Jag hittade en flarra ATE super blue men den gick på en 300:-/liter och har inte såå imponerande kokpunkt.. Nåja annars så får delphi dot4 70:-/liter klassas som bästa köp denna gång _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
om det nu intresserar någon?
Var inne på Kalmar bildesign o han hade ingen hemma idag o visste inte riktigt vad det var han hade haft ![]() ![]() Glömde kolla upp marknaden i Nybro men nu har jag redan köpt delphi dot 4 ![]() Hoppas mitt nya bromsarrangemang håller tätt i alla nya skarvar bara (den är nog bara 14! skarvar som påverkats pga bakoksbytet ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Kolla med Boove AB, http://www.boove.se/ vem i din närhet som tar hem. Jag märkte att de ställer lite krav på sina återförsäljare att ha lite sortiment, vilket kanske kan vara till din hjälp.
Listpriset är 86:-/0,5 l. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1991 besök totalt |