Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 4 besök senaste veckan (26576 totalt) |
Re:
Klart inom toleranserna ![]() ![]() Undrar hur jag ska få fast en vevaxel i balansmaskinen ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re:
Jaså, har du tjötat med honom? Nästa gång ska jag vara mer noggrann när jag centrerar så ska vi se om det kan bli ännu bättre. Det kommer inte vara värt att hålla på med det själv när Lasse är så bra att ha att göra med men det är kul att se hur bra man kan få det själv! _________________ Jonas Edling |
||||
Re:
Det ska vi väl kunna fixa, om du har en tryckplatta till så underlättar det då man kan se vart den ligger emot. Och om det ska bli riktigt bra vill man gärna balansera svänghjul samt även tryckplattan ihop å det går att lösa. _________________ Jonas Edling |
||||
Re:
Klart jag har =) Är ute där lite titt som tätt på helgerna. /erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
_________________ Johan Eriksson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 4 besök senaste veckan (26576 totalt) |