| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Abarth-motor
|
925 besök totalt |
|
Söker en komplett startklar motor till min Junior. Växellåda och extractor bör följa med. ring och berätta vad ni har. Kanske aqndra delar kan vara intressant! André 070-3770309 _________________ André Sandström |
|
hej hej,
just nu är jag i behov av pengar och säljer den daför billigt.kommer du tex nu till helgen och hämta den så går den för 10t men annars hade jag tänkt mig 12,5t .. saken är att jag inte har tid och ork och det behövs fixas en del på bilen som tex avgassystem,nåt i styrleden,växelsparklänkaget och andra små saker och besiktningen går ut snart också. motorn går bra men gillar inte kylen så mkt (som det ju är standar med de)...jag misstänketr att det handla om att byta till andra tändstift osv ifall man vill köra året om. här kan du läsa lite om bilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php finns en del extra prylar också så som fina somar,vinter däck(nya) och annat ifall du undra nått så få du gärna ringar mig (0709185032) eller skrivar mail (fuchs@euromail.se) ciao philipp _________________ Philipp Klement |
![]() |
SÄLJES
|
925 besök totalt |