Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2776 besök totalt |
Vilka firmor tillverkar bellhouse? Rätt stora rackare... =/
Allå! ![]() Vad har ni för förslag på företag som kan åta sig att tillverka bellhouse? Har varit i kontakt med KH, Sellhollm, och Nukeperformance men skadar inte att kolla runt lite mer. "Bellsen" ska vara 238 mm i dia och ca 40mm höga från anläggningsyta på skiva till anläggningsyta av fälg. Dessutom är de små liven av flytande karaktär. Har ni några tips på företag eller personer som gör detta och som gör det BRA och med stor omsorg och noggranhet. ![]() So far har jag fått priser på 1.5kkr-4kkr/st. _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
|
||||
Re:
Jag har inte kunskapen att göra ritningen så min plan var att skicka ner skivorna med de bells som behöver bytas ut plus en av mina gammla skivor som har rätt "offset". Så de kan mäta och själva göra en ritning och sen mosa in den i systemet.
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
Re:
http://www.ofiengineering.se/ _________________ Daniel Steiner |
||||
Re: Vilka firmor tillverkar bellhouse? Rätt stora rackare...
Bellhouse??? Svenska? Skivnav? Eller hjulav? Låter inte hur som inte som något speciellt avancerat... _________________ Roland Johansson |
||||
Re: Vilka firmor tillverkar bellhouse? Rätt stora rackare...
Tjaba rolle ![]() Mjo, skivnav. Njaaa, är la inte så avancerat. Men måste ju bli 100% rätt ch bra iaf så man inte får in skivorna i coupén. =) Något du pysslar med kanske? =)
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
Re:
Jajjemen! As stated i mitt första inlägg. ![]()
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Re:
Humm. Oki. Har gått efter vad sellholm kallar det då jag trodde de hade koll. ![]() http://www.sellholm.se/default3.asp? Tack för alla tips so far. Keep em coming! ![]()
||||
Re:
Mer messerschmidtmode on, vad är det för fel på svenska språket när vi är i Sverige och pratar svenska? off. _________________ Roland Johansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2776 besök totalt |