| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
M3 CSL snabbare än nya GT3 på Ringen! :)
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (6918 totalt) |
Att M3CSL levereras med toppfartsspärr visar ju att det bara är blablabla.......
|
||||||
Gjord för kurvig banköra och inte för rakt-fram-åka på en tom autobahnsträcka?
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Kan inte annat än hålla med men det finns iaf option på att få den borttagen.
|
||||||
|
Jag tycker mig se att Golfen signalerar för omkörning.
Det verkar trängre i sidled för två än vad det är i en V4/bubbla/Anglia
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Hur som helst så är både GT3 och M3 CSL bland de skojigaste vardagsbilarna som finns över disk. Nya GT3:ans vinge är förstås inte direkt vacker, men den kanske funkar. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Detaljstuderade gamla och nya vingen i Karlstad igår och skillnaden känns inte så stor. Men den gamla är ballare och känns mer naturlig. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
|
|
||||||
Ännu mer helt OT: Antingen så lider han av Insomnia som jag, eller så har han personlige anledningar som han inte delar med sig av på forumet som du
|
||||||
|
||||||
Hade en mage som inte ville vara med i natt
Annars så händer det att man har lite insomnia.. _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||||
Hehe, inte riktigt som jag tippade då. Beklagar magbesvären (kan man verkligen skriva så?) Visst är det på något sett betryggande och lugnande att sätta sig vid datorn mitt i natten när något är på tok? |
||||||
|
Jag va å körde på knutstorp idag och där kunde man finna både nya och gamla GT3:or samt en M3CSL.
Nya GT3 levereras med vanliga michelin pilot sport. Vingen är det inget fel på nu när man sett hur den ser ut IRL. Bara för att porsche inte har R-däck som options till GT3:an så betyder det ju inte att man inte kan få den levererad med det. CSL:en va inte ful den heller. Men vad jag reagerade över mest va ju att det inte satt en riktig bur i den. Ska det inte va det om den är byggd för bana? Eller har jag missat nåt? |
||||||
Håller med dig. Ska det vara en raceversion av en sportbil så kan de ju lika gärna gå hela vägen. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
M3 CSL snabbare än nya GT3 på Ringen! :)
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (6918 totalt) |