Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Funktionärs Kurs på Knutstorp 10 Mars
651 besök totalt
heavymetalhamsters
Båstad
Här sen Feb 2005

Trådstartare

Vill du komma så nära racingen man bara kan komma? Då kommer du att ha roligt som Flaggfunktionär, det lovar jag. Funktionärskurs på G

Boka redan nu lördagen den 10:e mars kl. 09.00 - 17.00 för en funktionärskurs på Ring Knutstorp för alla medlemmar och ni som har funktionärslicens Debut att anmäla er till denna kurs. En av klubbens duktiga förare, Micke olsson kommer att hålla ett anförande om funktionärsarbetet, sett ur förarens synvinkel.
Kursen kommer att hållas på Knutstorp och utbildare är Anders Gustavsson, och Carsten Lindblad.
Den 10 mars alltså, är det dags för funktionärsutbildning för er som vill och känner för att vara funktionärer och jobba med banracing, t.e.x på Knutstorp och på andra motorbanor.

Kursen kommer att hållas av Anders Gustavsson och Carsten Lindblad. Vi sätter igång klockan 09:00 - 17:00 lunch och teoripaket ingår.

300 kr kostar det för icke klubbmedlemmar i Hyllinge Motorsällskap som är arrangör, är du medlem i Hyllinge så är det gratis.

Kursen hålls på knutstorp och man blir licensierad för Tävlingsledning C efter ett par praktikrundor tillsammans med mig på Knutstorp.

Skickar över en länk till inbjudande klubbs hemsida Hyllinge MS http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2415 Klicka på Funktionärskurs på G.
Vill ni veta mera så ring mig

obligatorisk anmälan till Carsten Lindblad på e-mail funk@hyllingems.nu, eller på telefon 0431-43 58 80 mellan kl. 08:00-22:00.

651 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande