| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 5 @ Curitiba, 7/2, kl 19.00
|
1 besök senaste veckan (5635 totalt) |
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||
|
Re:
vilken placering har du i totalen
tror du borde ha 100 kg
|
||
|
Det stämmer att du ska ha lite avdrag för att du kom lite längre ner i listan, MEN
c) Straffvikter delas också ut baserat på hur många poäng man fått ihop i mästerskapet, dvs 5 kg för varje 10 poäng som man fått. Dvs har man fått 0-9 poäng så får man inget vikttillägg, 10-19 poäng 5 kg, 20-29 poäng 10 kg etc. Du har 51 p totalt så det blir lite plus där istället... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Denna chikan kan det genas friskt i precis som Klurax säger. Dock är det inte tillåtet! Kan hända nån gång men gör ni det upprepade gånger kommer domaren inte att vara nådig!
Skickar med två bilder så att ni kan se vad som är tillåtet...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Det beror på hur du har STEAM inställt. Jag har att den ska installera patch automatiskt. Då börjar den ladda ner när jag trycker på My Games. Du behöver inte gå till någon speciell nedladdningssida dock.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
jag tror att det ska funka att kopiera din playermapp
och byta namn på de filerna som berörs player.PLR och player.GAL de ligger i program\steam\steamapps"user"\race\userdata alltså kopiera mappen med ditt namn och byt sedan namn på 3 ställen _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Såg i anmälan att jag har 60 kg pålägg. Jag får det till 30kg. 41poäng = 20kg + 10kg för 3:e platsen totalt i senaste racet = 30kg.
(Skulle haft 25kg pålägg istället för 60 kg på oschersleben. Skit i det nu, tävlingen är över.) _________________ Fredrik von Elling |
||
|
Re:
intresserad också över mina 55kg, och typ varför ingen har mer än 60kg?? vore det inte enklare att bara topp tre i totalen har vikt tilägg |
||
|
Re:
Vi nollställer inte viktpåläggen efter varje rejs. 30 kg skulle du ha om vi nollställde. 30 kg plus det du hade i förra rejset. Det blir mer än 60 kg men eftersom 60 kg är max så blir det inte mer än det. Tibur: Du hade 35 kg i förra loppet. Din totala placering var 4:a. Därför +10 kg. Sen din totalpoäng som är 25p ger +10 kg. Totalt: 35+10+10=55 kg Varför ingen har mer än 60 kg? Reglerna
Reglerna har jag tagit direkt från WTCCs regler...Bra eller dåligt? Nja jag ville ha så realistiskt som möjligt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 5 @ Curitiba, 7/2, kl 19.00
|
1 besök senaste veckan (5635 totalt) |