| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 5 @ Curitiba, 7/2, kl 19.00
|
1 besök senaste veckan (5635 totalt) |
|
Re:
Ja när man startar STEAM. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
ok
|
||||
|
Re:
jag ser ingen server på internet. jag vet ej om jag kan komma det går ej att se nån server _________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||||
|
Nån mer än jag som absolut inte kommer överrens med Pinheirhinho?? E ju omöjlig!
Sen en lite smålöjlig fråga kanske.. Nu under racet kommer de väl finnas risk för regn.. hur gör man depåstopp o byter till regndäck? Jag får aldrig upp var jag ska ställa mig när ja kör in i depån.. känns rätt hopplöst o leta igenom hela depån efter sin plats..
_________________ Emil Jönsson |
||||
|
oj, nu ska gudarna veta att mitt tålamod på detta lir är slut. Får stå över denna gång, det säger jag med gråt i halsen (eller nja, lite besviken iaf!). Är ju synd att behöva stå över pga en sådan fullkomlig skitsak, men fler har ju haft bekymmer tidigare så nu var det min tur. Har som sagt funkat perfekt innan patch (och gör det nu när jag spelar offline), men nu är det kört... Trist!
Må bäste man vinna ikväll, kör så det ryker! (LÄS, må bäste BMW vinna )
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
ungefär i den ordningen...... Jag blev som ni kanske märkte utslängd hela tiden, jag fick meddelande att mitt konto användes redan.... Första gången jag såg det så stängde jaag av Steam på min andra gamla PC men det verkade inte hjälpa, först efter c:a 15 minuter så lyckades jag hålla mig kvar på en server, men då hade ni redan qual och warmup så då gick det inte att logga in... Nåväl, nån annan får väl komma sist denna gången
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
F*****N också!!!
När man äntligen leder, och dessutom med hela 3.7s så börjar telerfonerna ringa så man tappar konsentrationen. Jag tappade 2.5s på ETT varv.... hmmm... suuuuurt. Det ringde fyra gånger de sista varven...
Sedan Fredrik, så är det inte speciellt snyggt att köra in i mig fyra gånger sista varvet... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Gud vilken irriterande bana.. Gillade den verkligen inte.. Omöjligt för mig att få något flyt. Pinheirhinho o den första kurvan förstörde min kväll.. drog av efter rakan tre gånger i rad.. kokade rejält efter det.. sen gick de bara käpp rätt åt... ja väldigt långt ner kan man ju uttrycka de på fint språk... får hoppas på en roligare bana nästa gång
_________________ Emil Jönsson |
||||
|
Tyvärr är buggen kvar rörande att man inte får med reprisen av Race 1 ibland.
Jag har dock kollat igenom Race 2 och det var blandad kompott här. Vissa körde jättesnyggt och andra lite fulare måste jag säga. En hel del geningar också tyvärr. Måste därför tyvärr ge några gula kort: Blondblues får 1 gult kort: Körde två ggr in andra bilar. Lite väl het på gröten ibland. FvE får 1 gult kort: Genade lite väl mycket och puttade på andra bilar lite mycket. Blymage får 1 gult kort: Puttade av Mats och släppte inte av på tempot. Totalställning gula kort: Rickard66, 2 st Picard, 1 st Blondblues, 1 st FvE, 1 st Blymage, 1 st Annars gjorde Blymage en kul grej. Trots extravikter så körde han upp sig från plats 10 till en vinst. Detta utan att gena varje varv. Bra gjort! Men en liten plump i protkollet tyvärr med det gula kortet!
Överlag så tyckte jag att servern hängde med rätt så bra! Jag märkte inte av några problem typ jättelagg osv. Den får väl hänga med en gång till så får vi se... Resultat etc kan jag tyvärr ej ladda upp, så de kommer senare. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
" Blymage får 1 gult kort: Puttade av Mats och släppte inte av på tempot " Helt rätt ... beslut ... sorry igen Mats 2 varv innan så i en sväng tog jag i lite för mycket och slet bort ratten från bordet ... höll på att sedan försöka få tillbaka den men lyckades inte ... fast som tur va hadde man fått upp farten på seaten så man slutade 1-a iaf. på race 2 _________________ Blymage Kennet Ageby "Den som inte tror, att man blir onykter på vatten, har aldrig åkt med finlandsbåtarna!" |
||||
|
Jag missade tyvärr detta loppet och kommer eventuellt missa fler, har inte koll när nästa lopp är, pga privata angelägenheter. Kommer inte vara hemma förns sent den 16e förutom en sväng i helgen. Sånt är livet ibland.
|
||||
|
Gult kort?
"Blondblues får 1 gult kort: Körde två ggr in andra bilar. Lite väl het på gröten ibland. "? Inget att snacka om helt klart rätt att jag ska ha! Första var en grov miss i inbromsningen till 1:a kurvan som resulterade i att jag körde på nån medtävlande. Ber om ursäkt för det. Dock vann jag inget på det eftersom jag kom iväg sist av alla. (Dessutom är det extra irriterande eftersom jag råkat ut för såna påkörningar av andra på Monza i båda racen och Magny i just startincidenter och ingen av dessa fick straff...) Sen blev det en ofrivillig raceincident mellan Kavic och mig då jag trodde han släppte en lucka och jag försökte gå om men han stängde dörren varvid jag fårn gräset (som var det ända som fanns kvar att åka på) oavsiktligt vände honom, men väntade på honom innan vi åkte vidare. Surt sa räven.... /Jens _________________ Jens Brandt |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 5 @ Curitiba, 7/2, kl 19.00
|
1 besök senaste veckan (5635 totalt) |