Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5381 besök totalt |
Roger Gustafsson
Hånar du mitt lövblås förslag? > ![]() obs! Ironi... |
||||
hmm
Som tidigare nämnts, om den nu är så effektiv så skulle den sitta på alla bilar som lämnar ett produktionsline, eftersom den "bara" kostar runt 400 kr. Skulle tro att detta är någonting som flugit förbi i de flestas ingenjörers huvud någon gång ![]() _________________ Andreas Robertsson |
||||
Den där fläkten dyker upp lite här och var till och från som dom flesta är inne på så är den rena rama humbuggen bara lurendrejeri,det är ett amerikanskt företag som gör den om jag kom ihåg rätt.
_________________ Mats Ahlgren C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey NS: 16 |
||||
Bara att titta på denna lista för att inse vad det handlar om
![]() Kunder som köpte denna artikel köpte även: 1. Dubbelkonat filter 2. Silikonslang 76mm 3. Silikonslang Reducering 76/63mm 4. Vevhusfilter 10mm 5. Heavy slangklämma 76mm 6. Aluminiumpedaler m. Blå Neon-belysning 7. Värmeavskiljare 8. Rostfri Ljuddämpare XL 9. Dubbelkonat filter XL 10. Spolarmunstycke m. BLÅ LED-belysning _________________ Per Jonsson Alfa GTV TB -96 MSIII Audi A4 1,8T Q |
||||
Re:
He he! Jag var på väg att klistra in samma lista, men fick se att du hunnit före. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Lövblåsartänket är ingen nyhet... (den där skruvgrejen ser iaf i mina ögon mer ut som en restriktion än effekthöjare...)
http://videos.streetfire.net/hottest _________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||||
Re:
Hahahaha!! ![]() ![]() ![]() Rejsa är roligt! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5381 besök totalt |