| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 6 @ Puebla, 17/2, kl 19.00
|
5476 besök totalt |
|
Re:
Kan det bero på att du är så jäkla snabb och duktig på det här?
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Re:
begriper mig inte på setupsen, hur jag än ändrar så är det kasst. Känner mig inte direkt snabb eller duktig än. Höga 1.37 tider halkar jag runt Puebla |
||||||
|
Re:
Vi som känner dej Tibur vet vad du kan,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||||||
|
Re:
borde få gena på alla kurvor, det är där fästet finns
|
||||||
|
Kan tyvär inte komma och rejsa med er ikväll..fick nu på morgonen en förfrågan om jag inte kunde ställa upp och åka med till en rallytävling imorron. Tävlingen är imorron men åker 17.00 idag så jag har precis sökt fram utrustningen. Får önska er alla lycka till å sladda mycket.
_________________ Janne Djerf |
||||||
|
Usch!!!! Vilken hemsk bana att köra framhjuldrivet på!
Känns ungefär som att köra halkbana.... INGET fäste överhuvudtaget. Nästan omöjligt att hålla racelinje, tom svårt att hålla sig på banan.... Vet inte om det är jag som suger på att sätta upp bilen eller vad det beror på.... Någon snabb Alfa förare får gärna maila mig en setup så jag håller mig på banan: thomas@thuresson.eu _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Ligger med feber så lär inte orka köra ikväll. Verkar ha gått troll i min medverkan här
|
||||||
|
Re:
Jag kom just på hur mycket jag avskyr banan. Eller nja, snarare ogillar, det låter trevligare . Banan ger uttrycket "som en smörklick på het potatis" ny innebörd . Ingen direkt rytm i banan, och sen när det är så halt blir det ännu svårare att hålla spåret. Blir grymt bakhalt för alla vi som ska köra BMW, och värre för dom som har lite extravikt. Blir svårt att hålla sig på banan i 17 varv
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
|
Hehe, provkörde för första gången. Jo, det är precis som att köra på isbana - utan dubb
Här vinner den som har bäst "ryggmärgskänsla"! Det gäller verkligen att balansera bilen i ALLA kurvor. Tar jag i liiite för mycket så snurra jag. Lyckades komma ner i 1.42 efter några varv med BMW:n, men det finns mer att ta om man lyckas hålla tungan i rätt mun. En annan lustighet. Jag använder de setupper som obizz anvisade och till min förvåning är jag snabbare med setuppen för "Beginner" än den som är avsedd för "Advanced". Så då vet man var man ligger på skalan
_________________ Ainis Noritis |
||||||
|
Re:
Ja det är meningen, kolla hur racegrooven ligger.. vi har lagt trackens gränser långt ut pga detta och spelet rapporterar därför inte heller geningar eftersom det anses som ok. _________________ Martin Öberg
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 6 @ Puebla, 17/2, kl 19.00
|
5476 besök totalt |