Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9593 besök totalt |
Vet ni vad det är på TV nu då?????????????
SNoOKER!!! Yeehaaa!! "Å nu ska han bara ha i bollen i hålet................*paus*.....................åhhhh, han missar, vilken katastrof....." Ja ger upp... go natt! // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Re:
Nä det är aldrig i tid... Jag ger också upp nu jobba imorron så. _________________ Daniel Steiner |
||
jag skickade ett mail till fraga@eurosport.com
vi får väll se om man får något svar... ( ju fler som mailar å frågar, desto bättre.. ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------- Hej.. Jag satt uppe för att se på sändningarna från WRC i Norge som enligt er hemsida samt TEXT-TV skulle börja kl 21:30 ikväll ( 16/2-07 ). Dock var tv-rutan fylld av bilder på ett grönt bord och 2 killar som stod å petade på små runda klot med varsin pinne.... Jag tänkte att det kanske blivit fördröjt då det var LIVE sändning, men när det var slut blev det fotboll istället ?!?!?!?!? om det nu blir ändringar vore det inte bra om ni kunde meddela detta via TEXT-TV eller hemsidan ?? \Marcus _________________ MackeMaehlum |
||
Re:
Precis, men det räckte inte med ett tilltag på 1 extra timmes inspelning. Min inspelning tog slut i vinjetten till rallyt. Så här är det jämt på Eurosport! Vill de inte ha tittare? Turligt nog gick det i repris på utsatt tid nu imorse. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Har ni tänkt på hur ofta det är just snooker som förstör och försenar rallysändningarna? Vad har dom emot oss rallyböbbar? Vi skulle försöka genomdriva ett förbud mot snooker, kanske för att det inte är miljövänligt. Dom använder säkert utrotningshotade träslag i sina biljardköer, och det kan ju inte vara ergonomiskt riktigt att behöva böja sig så över bordet, säkert farligt, borde förbjudas....
![]() ![]() _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||
Jaha, så hade inte timern funkat på boxen....
![]() Va trött man blir... missade reprisen med. Lyssnar på wrc.com och kikar resultat på : http://results.rallynorway.no/2007/ FÅr väl sätta på inspelning hela natten på eurosport och ränka med att jag också skickar ett mail! //Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Jag hade åxå extra tid på inspelningen men inte räckte det inte.
Fasen vad less man blir på Eurosport. På tal om inget annat. NÄR FÅR VI SE EN SVENSK STADSMINISTER TALA SÅ VÄL OM RALLY? Han var nästan lite väl medhållande men varför inte? Det främjar rallysporten iaf! Det kunde varit färdigt för Loeb åxå redan tidigt!! Tur skall en mästare ha. DC verkar ha kört sirap i maskineriet. Går trögt och ligger konstant efter. Över minuten efter 3 sträckor. Go Hirvonen!! ![]() Klar favorit hos mig iaf! _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Nrk1 har liverapportering från målet på sträckorna
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9593 besök totalt |