| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 6 @ Puebla, 17/2, kl 19.00
|
5476 besök totalt |
|
Voine, voine, fick en Automatisk uppdatering i ledning i race 2, svartnade för ögonen och när jag fick tillbaka bilden så hade blien kraschat av sig själv och var "irrepairable" :-(
Hoppas jag inte ställde till det alltför mycket för er som var alldeles bakom. Jag hade aldrig orkat hålla er stången hela loppet. _________________ Ainis Noritis |
||
|
J-kligt synd, Ainisse!
. Orättvist...
Blev 2 kuliga race på en hemsk bana . Av någon anledning kändes det som att min bil var extra sugen på Rönnbäck's Cheva i båda racen! Men kvällens prestation får Tibur stå för. Vinst med BMW +60 kg och RWD = Respekt!
Vet också med mig att jag genade i race 2, men försökte slå av för att inte tjäna på't. Nu har man iaf repriser att gotta sig åt
Ses i Tjeckien.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
Re:
Tackar jo jag hade väl en och annan gening men undvek att gasa till då, svårt att hålla koll på bilen framför och köra exakt lagligt, prioriterar hellre att inte knuffa bilen framför. Sen är det svårt att köra på gränsen då det är så fasligt halt utanför-> läs på banan. Gasade fullt sista varvet i race två och satte mitt snabbaste varv då, tror den var utan geningar..... fick ingen repris på race2, antagligen så måste man köra resultaten fram för att race två ska sparas. ses på Brno |
||
|
Så här kan det se ut när man kör full gas utan att tänka på två däck på asfalten, har dock en miss i sista kurvan, normalt hinner jag få in femman långt före mållinjen. tiden är 1.35.385
http://forum.swedishsimracers.com/vi ändra zip till vcr |
||
|
Åhhh hemsk bana... man var tvungen att vara grymt koncentrerad hela racet för att hålla sig på banan.
I race1 så lyckades jag bromsa på mig på sista varvet och tappade två platser...
I race2 så gnuggade jag dekaler med någon, inget allvarligt men min forcefeedback fick jucket. Vet inte vad som hände men man tappade alla funktioner som talade om hur greppet var osv... Detta resulterade i att jag for omkring på banan utan ha en aning om i fall det spann eller understyrde mm mm. Inget vidare med andra ord...
Så... inget positivt race för mig i dag. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Re:
Jag såg det, och det var verkligen synd. Du drog mig med många meter de sista 5-6 varven. Kör med handkontroll utan någon som helst FF så jag är mer än nöjd, även om jag hade långt ifrån bra tempo. Men som du säger, grymt svårt att veta när det släpper när man inte riktigt känner när det drar iväg. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
jag kör utan force feedback, testat nån gång skakrattarna men aldrig blivit direkt förtjust i dem.
Nån som kan lägga upp repris på Race 2? |
||
|
Den senaste patchen skulle fixa å att man skulle få alla respriser...jepp... Fick bara repris på Race 1.
Det jag såg där såg bra ut...Inga gula kort. Resultattråden uppdaterad! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 6 @ Puebla, 17/2, kl 19.00
|
5476 besök totalt |