| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nytt från SimBin
|
3795 besök totalt |
|
_________________ Martin Öberg
|
||||
|
Det måste väl vara ett fullprisspel, Sinbin har väl lärt sig av EA Sports
som släpper "nya" spel varje år... Dax att pynta in 500 spänn igen... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
jag vore rätt nöjd ifall man fick tillbaka fps mätaren i race, samt att man hade tidsklocka i repriserna.
som det nu är om jag gör ett hotlap, så är det svårt för andra att veta vilken tid jag kört eller har jag missat nått?
|
||||
|
Min personliga erfarenhet av STEAM är att det trots allt funkar bra. Det var lite i början men nu under de senaste rejsen i ligan så funkar STEAM bra.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
så då e väll sommaren räddad men nu vill jag ha..
GTR 2007/08 F1 2007/08 hmmm....vettefan skulle väll vara fint med GP2 kanske men det blir lite tjatigt med singleseaer då
|
||||
|
Kan inte låta bli att fylla på önskelistan:
Jag skulle vilja ha ett långlopps-spel. Som GTR men med ALMS, Bathurst 1000, Daytona 24H, VLN, Le Mans och vad som nu mer finns runt om i världen. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Re:
5papp på sundsta och ljungbyhed?
_________________ Emil Jönsson |
||||
|
Re:
finns väl redan, det heter GTL
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
|
||||
|
Jag skulle gärna se ett rallycross spel med Folkrace som startläge. Bonusbilar skulle kunna vara diverse grupp B-bilar och Porschar. Kanske till o med skulle kunna få in IS-racing på ett hörn.
Så hör av er SIMBIN så berättar jag mer om min ide ...
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Re:
_________________ Ola Lennström |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Nytt från SimBin
|
3795 besök totalt |