Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4833 besök totalt |
Påkallande av vårkänslor
Trots att vi tror att det är vinter ute nu så påkallar jag racegenerna att så här jädrans gött låter det snart runt om på våra banor. Om inte...så köp denna E36 bastard ![]() http://www.youtube.com/watch?v=YXkBU Det skulle inte göra ont att se denna i BMW Cup 2007 ![]() |
||
|
||
|
||
|
||
Ja det är väl Trent Plasas grymma racer!?
Grymt ljud, och fruktansvärd kärra att röra på sig! |
||
_________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
En till här: http://www.blocket.se/vi/10805997.ht ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Hej pojkar ni kan inte bara leva i cyberrymden med youtube och liknande
![]() ![]() ![]() Jag skall se om det går att lägga ut lite bilder och ljud från rejset på youtube till er som sitter "inne" ![]() Som en känd filosof sa "If you cant beat them, join them" Ride on......... _________________ Per-ola Mattsson |
||
Re:
Rejs på Bolmen eller? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
Hahaha! ![]() Så kan de va när man är stor i munnen innan! ![]() ![]() |
||
Re:
Förhoppningsfulla E21 drivers ![]() Ett rent helvete att tygla alla hästkrafterna ![]() Trots all support så gick det som det gick... ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
/Per-ola Mattsson skrev:
Det var test/rejs på Ljungbyhed. Men jag vill helst inte tala om det..... M635forever skrev Hahaha! Så kan de va när man är stor i munnen innan!/ Efter en sömnlösnatt och funderingar till att byta till framhjulsdrivet bilmärke, detta efter att vi blivit förnedrade på Ljungbyhed och omkörda av en massa framhjuls krafsare. ![]() ![]() Funderade på varför F1 inte kör framhjulsdrivet om nu det är så mycket bättre. Då kom jag på det ![]() ![]() ![]() ![]() We`ll be back _________________ Per-ola Mattsson |
||
Lite Judd input:
http://www.answers.com/topic/judd-en Georg Plasa Warngau BMW 320 Judd V8 http://www.georg-plasa.de/2/index.ht JUDD: http://www.engdev.com/index2.htm Technische Besonderheiten Motor: Judd KV 675, Getriebe: Hewland SGT-S , 6-Gang sequentiell , unter Volllast schaltbar , mit Mega-Line Lenkradschaltung; Kupplung: 3-Scheiben Carbon , 5.5 Zoll , Sachs Kardanwelle: CTG TORQline, 1-teilig , Carbon, Differential: Aluminium mit Drexler - Lamellensperre Fahrwerk: Mc Pherson Federbeine VA, Zentrallenker HA, KW - Suspensions, 3-fach leistungsverstellbare Stoßdämpfer v. u. h., einstellbare Stabis v. u. h., Aufhängungsteile Magnesium, Zentralverschluß - Wellen Titan Bremsen: 6-Kolben AP-Sättel VA mit 360 x 24 Sicom Carbonceramic-Bremsscheiben, 4-Kolben AP-Sättel HA mit 304 x 25 Stahl-Bremsscheiben HA, Teves 4-Kanal Renn - ABS, Räder: 10 und 10.5 x 18 einteilige BBS-Magnesium-Schmiederäder mit Reifen Dunlop 250/640R18 v. und 280/650R18 h. Karosserieteile: Carbon-Sandwich, Flossmann-Design Aero-Daten: Cw-Wert 0.36 bis 0.51, CL-Wert 0.396 bis 0.829, je nach Set-Up Elektronik: Motec M 800 Motormanagement mit Traktionskontrolle, Launchcontrol, Motec Datenaufzeichnung mit Display Schmierstoffe: Castrol Sitz: König RSL 3000 , Kohle-Kevlar |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4833 besök totalt |