Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4799 besök totalt |
Top-Gear på Kanal 9 27/2 kl 21
Tänkte bara tipsa om att Top-Gear kommer att sändas kl 21 den 27/2 på den nya kanalen Kanal 9. För er som har Canal Digital, så finns den nya kanalen på programplats 77. Det handlar bl a om Richard Hammonds krasch i höstas, när han höll på att stryka med. ![]() Men mirakulöst nog klarade han sig!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re: Top-Gear på Kanal 9 27/2 kl 21
Tjena peeter! Va hittade du dessa uppgifter? har letat en bra stund utann att hitta en vecko tablå.... Vet du vilken dag motorjournalen ska sända ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Har mina insertips! ![]() Det är min svåger som översätter programmet, det var han som tipsade mig. ![]() I Expressens TV-bilaga finns programtablån för Kanal 9 med. EDIT: Motorjournalen vet jag inte när det kommer att ha premiär!? Såvitt jag kunde se i programtablån tom onsdag så kommer det inte att sändas innan dess i alla fall. Auto Motor & Sport skrev att MJ skall gå i Kanal 9 och där stod det även att Kanal 9 skall ingå i ComHems utbud och att kanalen skall kunna ses av 3 milj tittare. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Då kommer vi inte behöva reta oss på översättningsfel, eller rättare sagt okunskap om ämnet, med andra ord. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
_________________ Niklas Larsson Läs världens rent subjektivt bästa blogg http://www.luftkyld.blogspot.com/ |
||||
Var det där ett konstaterande, eller ett undertryckt hot? ![]() |
||||
Min gissning är att Motorjournalen börjar sändas efter denna säsong av Top Gear är slut på samma tid och dag. Förövrigt är det den säsong av TG som nu går i UK som ska börja sändas på 9an. Avsnitt 5 sändes igår i UK. /Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Missa för guds skull inte avsnitt tre!!!
Hysteriskt roligt! ![]() ![]() För övrigt verkar de ha fått en helt obegränsad budget denna säsong. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Var på bibblan ett par timmar nu på eftermiddan å läste blaskor. Till min förvåning såg jag denna av en slump i hyllan ![]() ![]() Typisk engelsk biltidning, dock mycket läsning å massor av reklam (i egen del längst bak...) _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
Ja jag hittade också kanalen i går men jag kan inte titta på den ![]() Får samma skylt som på tex filmkanaler som man inte betalar för. Skickade ett mail till Boxer igår kväll men dom har inte svarat. ![]() _________________ Christopher Kent BMW 1M -12 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4799 besök totalt |