Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 178 besök idag (34002 totalt) |
Då har vi kört 3,5 timmar och hittills har det varit väldigt snäll körning med få svartflaggor utdelade och inga röda kort alls.
däremot är det halt som attan bitvis då snålblåsten och snön har tilltagit en del. |
||
Re:
Du måste sett fel ![]() o förresten d e ingen 2002 utan en totalt sönderrostad 1502! Så det så ![]() ![]() ![]() Hon klarade sig väldigt bra från skador!! Så frågan e om man nu inte ska testa o göre er sällskap igen! _________________ Malkus Arlemark |
||
Trevlig evenemang,trots vädret !!
![]() Själv så kunde jag inte vara med pga förkylning,, > ![]() ![]() ![]() ![]() Var dock och kollade sista halvtimmen,även om man inte borde gjort det,host,snörvel.. ![]() Vi är sugna på en riktig testkörning på torrt väglag,helst då vi har rätt så många hk/kg,vilket inte var till ngn fördel i lördags.. ![]() ![]() Stockholm känns lite för långt bort,men Gbg eller liknade så !! ![]() ![]() Jag är extra körsugen dessutom,, ![]() ![]() _________________ Bjarne Lundin |
||
Re:
Ja de va 16ventilare i den citran va? Hade inte en chans me våran passat på rakorna.. ni fullkomligt flög om! Riktigt imponerad av citrans framfart! ![]() _________________ Emil Jönsson |
||
Blir det något mer 5 papp??? Hörde någon pratade om göteborg???
Stockholm tycker vi är lite långt och köra men upp till göteborg kan vi sträcka oss med vår jäger golf |
||
Re:
jorå, det blir fler....... det som står på tur och är klart med datum är Rimbo (4mil norr om sthlm) och Strängnäs (7mil söder sthlm, med samma bantyp som ljungbyhed) sen håller jag på och tittar på datum på fler evenemang i skåne på ljungby och nya evenemang i göteborg och Värmland. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 178 besök idag (34002 totalt) |