Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Logga YAW - bra eller onödigt?
<<   1, 2
2466 besök totalt
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Re:

jbergin skrev:
Sub 1.30, 1.32, 1.37 eller 2 min... Glöm i alla fall inte boxarna så Ni har "bevis".
Då kan vi dessutom göra en overlay på era båda varv o VERKLIGEN jämföra

Min box är alltid i min bil, inga ursäkter, du vet att du kommer få jobba med mina overlays i år! Med all reklam jag ger är det en liten sak . Du får väl stå för lite extra minneskort till mig, så man säkert lätt hittar alla körningar, en körning för vart kort, så slipper vi söka bland 100tals varv (vet hur jobbigt det kan vara) Visst ja, man kan ju deleta men ändå, förenkla.

stockholm
Här sen Maj 2004

Re:

Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
Passar bättre här jag förutom sakfelen..

1,32 om jag får be

Hi, hi, ok låt gå, men med en GT2 ska du väl va under 1.30? Stefan Höfläkt i sin GT3 MK 1(360hk) kör väl 1.30 om jag inte missminer mig?

Inget jag vet om...snabbaste jag vet om är ett par 996or porschar med r däck runt 1,30 men dit ska jag med i sommar har jag tänk..har bara kört där 2 gånger med min gt2a så jag lär mig ännu...den 27 april är planen att va under 1,30 om det går som jag vill

OK, 1.32 körde du det på gatdäck?
Ska försöka hänga med er, alltid kul att köra med lite nya ansikten än man brukar. Jag sikar väl oxå på 1.30 då , så får vi ser vart vi hamnar(kul med driftbox )

Skulle va skit kul om du följde med...

Ja 1,32 på Yokoha 048R R däck första gången på R däck i oktober när det va blöt hela dagen och torkade upp sakta men säkert...had een trasig slang till en blow off ventil så jag saknade endel HK med så jag är rätt säker på att det kommer gå fortare, mycket fortare..

Phhuu, blev allt lite orolig där om du hade kört 1.32 på gatdäck
Jag hakar på er till Gotland. Nå hänger du på den 10 April, skulle va kul. Då blir det totalt 5st GT2 varav två kommer från Norge i sällskap med en hög GT3or mm.

Här sen Feb 2003

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
Passar bättre här jag förutom sakfelen..

1,32 om jag får be

Hi, hi, ok låt gå, men med en GT2 ska du väl va under 1.30? Stefan Höfläkt i sin GT3 MK 1(360hk) kör väl 1.30 om jag inte missminer mig?

Inget jag vet om...snabbaste jag vet om är ett par 996or porschar med r däck runt 1,30 men dit ska jag med i sommar har jag tänk..har bara kört där 2 gånger med min gt2a så jag lär mig ännu...den 27 april är planen att va under 1,30 om det går som jag vill

OK, 1.32 körde du det på gatdäck?
Ska försöka hänga med er, alltid kul att köra med lite nya ansikten än man brukar. Jag sikar väl oxå på 1.30 då , så får vi ser vart vi hamnar(kul med driftbox )

Skulle va skit kul om du följde med...

Ja 1,32 på Yokoha 048R R däck första gången på R däck i oktober när det va blöt hela dagen och torkade upp sakta men säkert...had een trasig slang till en blow off ventil så jag saknade endel HK med så jag är rätt säker på att det kommer gå fortare, mycket fortare..

Phhuu, blev allt lite orolig där om du hade kört 1.32 på gatdäck
Jag hakar på er till Gotland. Nå hänger du på den 10 April, skulle va kul. Då blir det totalt 5st GT2 varav två kommer från Norge i sällskap med en hög GT3or mm.

Trevligt

Följer du med till gotland så kan inte jag va sämre än dig, jag följer med dig till gelleråsen då

Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

En driftbox med extra fäste beställd.
Hade egentligen funderat på ett annat loggsystem, men det verkar ju himla kul när det är ett gäng här på rejsa som har driftbox. Då kan man ju jämföra med varandra. Och det är ju kul bara det.

Logga YAW - bra eller onödigt?
<<   1, 2
2466 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande