Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4799 besök totalt |
Re: Top-Gear på Kanal 9 27/2 kl 21
He he, det visade sig vara ett undertryckt hot... Peeter har tydligen fler svågrar än Koit. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
Jag har tre svågrar för säkerhets skull!!! ![]() Ansis jobbar med översättning av framförallt TV-program och har översatt en hel del av de TopGear avsnitt som tidigare visats i Motorjournalen. Han är tack och lov också bilintresserad... ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
Men tydligen inte så flygintresserad, för han översatte Sopwith Camel med "träspak". ![]() ![]() Fast jag förstår varför och jag skulle inte vilja byta yrke till att översätta specialprogram. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
Top gear är ju enda anledningen till att ha fler kanaler än grundkanalerna så jag får in bbc 2 och kan se dem när de sänds i england!
/Andes |
||||||||
Re:
hoppas du förhandlade till dig en ny boxer... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||
Jag såg lite avsnitt "i förväg" häromdagen, 11 februari sändes i UK ett avsnitt som utspelar sig i USA.
Det är det bästa jag sett , jag skrattade så fick magont ! Det kommer väl på 9'an så småningom, missa det inte ! Dom som inte kan vänta: http://www.finalgear.com/shows/topge _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, cfmoto 450MT |
||||||||
Re:
Det var ett väldigt annorlunda program, men väldigt kul/underhållande/intressant ändå. ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||||
Re:
oja! Missa inte nästa avsnitt! (och inte nästa heller för den delen!) Säger det igen ...
Inte bara jag som tyckte USA-avsnittet var roligt alltså. ![]() "oh ... and the passengerseat ... that got a LOT of cowjuice on it, so it's now on the back of Hammonds truck" ![]() NASCAR sucks! ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Jag har mailat kanal 9 och skällt lite, får väl se vad dom svarar. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||||||
finns de nåt värre än när dom har översatt på discovery och exhaust pipes blir insug de har ju inte hänt 1 gång i varenda rides och nästan hela bensin i blodet är samma grej. alla ord blir rätt översatta UTOM exhaust pipes, är de nån som har en förklaring så låt mig höra varför just detta ordet... skulle heller inte villa ha de jobbet ![]() ![]() hoppas de inte är denna man ![]() _________________ Joakim Barkstedt Bilbyggare för tillfället motorbyggare (ford) |
||||||||
Jag har precis kollat in sista avsnittet för säsongen, sändes 4 mars. Mycket underhållande, återigen risk för magknip.
För oss alfisti är det dock lite sorgset då dom bygger en limo av framdelarna av en saab9000 och Alfa 164, http://www.finalgear.com/shows/topge _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, cfmoto 450MT |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4799 besök totalt |