Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4350 besök totalt |
Hur vet jag om jag medlem?
Har betalt in avgiften och reggat mig men inte fått någon bekräftelse. Va några veckor sen nu. Har mejlat alla på siten utan svar. Hur vet jag om jag är medlem eller bara några hundra fattigare? ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
det var ett år sen jag var med i bmw klubben, men det ska komma ut papper å kort, men det tar en lång tid å tidningen kom alltid 2mån sent
![]() därför kör man honda idag ![]() _________________ Daniel"Lillen" Nilsson Kör Honda s2000 -00 www.hondaklubben.com För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen |
||||||||||
Re:
Medlemskorten skickas ut i "batch" så när vi har fler som har löst medlemskap så kommer första omgången med medlemskort. Du kommer att få en emailbekräftelse från sekreteraren Jeppe under tiden om du har angivit emailadress.
Knappast BMW Sport Club. Möjligen moderklubben BMW Club Schweden. Hondaägare verkar ha ett begränsat kritiera som ska uppfyllas för bilköp ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Ingen som vet om jag blivit snuvad på 350kr eller hur jag kan se om jag är medlem? ingen på siten verkar vilja uppmärksamma detta iaf
![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Re:
Du har blivit registrerad i medlemsregistret. För medlemskort, se vad jag svarat tidigare högre upp i tråden. Kontaktpersoner om du har frågor: http://www.bmwsc.com/kontakt_index.html _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
...och redan nu kan jag berätta att Nisse planerat att åka på premiärträffen på Mantorp. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||||
Re:
Hahahaha den var bra!! ![]() ![]() Mvh Nisse ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
Samuel, Inbetalningskorten slutade vi att skicka ut efter 2004... Numera lever vi pappersfritt, och modernt via hemsidan ![]() Titta på hemsidan så får du all information du behöver. http://www.bmwsc.com/bli_medlem_index.html _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Fick jag inget förra året? Där ser man. Pappersfritt är bra. Då är det bara att betala då. Man tackar! _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||||
Re:
Fortfarande inte fått någe bekräftelse eller någe medlemskort eller något ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Re:
Har du skickat ett email med frågan adresserad till sekreteraren då ? _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Yess gjorde jag i Januari. Hinner nog inte få ut bilen ändå så lägger ned detta. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Re:
Jag här kommit hem från jobbet, och har nu tittat i medlemsregistret. Du har PM. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4350 besök totalt |