| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 7 @ Brno, 27/2, kl 18.30
|
6236 besök totalt |
|
Tråkigt att ni inte hann in. Vi hade önskemål om att börja tidigare. Står i tråden lite tidigare i veckan.
Tyvärr glömde jag att ändra rubriken till 18.30. Sorry... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
vart det inte lite i senaste laget ni gjorde tidsändringen? Såg diskussionen men det såg ju inte direkt bestämt ut... Så eftersom ingen sa något annat när jag skrev häromdagen att jag skulle joina runt 19:20 heller så antog jag självklart att det var practice med start kl 19.00 som gällde. =/
_________________ Daniel Larsson Det är inte farten som dödar, det är smällen! Eller som dom säger på engelska: It's not the fart that kills, it's the smell! |
||
|
hehe, jisses va' kul det är när man har sällskap på banan
Hade en intern SRM fight i heat 2 , vi 3 bilar i slutet, ibland var jag ganska långt efter, men inom synhåll hela tiden, och emellanåt kom jag ifatt och kunde nosa på Peugoten framför
Heat 1 gick som det brukar, släpade efter som vanligt men körde stabila 2:21 tider som i heat 2 blev 2:17 plötsligt... Är nästa rejs redan på lördag? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Nu bara hoppas jag att viktlådan rasar i min beemer. Får verkligen inte till bilen med extravikten, den käkar däck! I första racet pressade jag nog lite för hårt i inbromsningar och så, för runt 5-6 varvet var däcken slut... I andra racet körde jag med en setup som är långsammare runt varvet men skonsammare på däcken, men runt 6-7 varvet var fästet ändå helt väck... M Karlsson i Hondan såg nog hur vingligt det gick mot slutet
. Skitsvårt med handkontrollen! Mer drifting än racing
Man fick ta emot en del pärlor, gräsåkning etc. Och bilen var rätt sned efter racet (och inga poäng !). Trots allt så var andra racet ett av de roligare jag kört. Alla fantastiska race jag kört har utspelats på Brno... Det var tätt och tok-fight hela tiden, från start till mål! . Bl.a. Alforna körde tufft och defensivt, men kan inte alls påstå att det gick oschysst nånstans vad jag såg och upplevde. Racing när den är som bäst, även om man går ur striden som förlorare
När det fungerar klockrent, så är RACE det bästa spel man kan lira online (oavsett plattform). Iaf när man kör mot vettigt folk. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
Re:
Jo ja ble lite svettig när ja ble omkörd av nima o sen såg hur du kom farandes i ett jäkla tempo.. Men lyckades hålla mig tillräckligt långt ifrån iaf Kul rejs!
_________________ Emil Jönsson |
||
|
ja flera gånger kom jag så nära så jag var rädd att dutta till dig,
så då fick jag bromsa lite extra varpå man tappade 30-40 meter.... nån som fick repris på heat 2 ? i sedvanlig ordning fick inte jag det... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Re:
finns dom nånstans på nätet? vill gärna se heat 2 igen...
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 7 @ Brno, 27/2, kl 18.30
|
6236 besök totalt |