Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1548 besök totalt |
Instrumentpaneler i glasfiber/kolfiber
Jag letar efter en instrumentpanel i glasfiber till min bmw e30 men en universal går lika bra om den är smal. Vart kan man finna en sådan till vettiga pengar? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
www.custommania.se kan bygga en åt dig. Dom är med och sponsrar rejsa.nu också. Johan som driver firman är riktigt duktig med kolfiber och glasfiber
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
http://www.mcracingsa.com/
Har dock en ful hemsida & innehållet är på franska, men de gör bra produkter och levererar till Sverige.
_________________ Johan Nilsson Renault Mégane Coupé |
||||
Re:
Det verkar ju billigt! Ska försöka hitta en fransk tolk, vad kan frakten kosta? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Jag skrev på engelska & de svarade på franska.
Använde Babel Fish från Altavista för att översätta. Jag fick en faktura via email eller fax med deras kontouppgifter och så fort som pengarna anlände deras konto skickade de varorna. Jag har beställt bland annat en vinge, backspeglar i kolfiber samt en insats till bagageluckan. om jag inte minns fel så är det samma fraktkostnad upp till ca 5-6 kg och den ligger på ungefär 25 Euro. Hör av dig om du behöver hjälp ![]() _________________ Johan Nilsson Renault Mégane Coupé |
||||
Re:
Det är verkligen intressant, hur var finishen på dina grejor? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1548 besök totalt |