Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2007-02-24 5-Papp cuppen Ljungbyheds Flygplats F5
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
22297 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

motvalls_kärring skrev:
får man bara skriva om någor är positivt?

Absolut, tex om man är deltagare och tycker att något inte är bra. så får man gärna utrycka det.

Men det du håller på med , vet jag inte riktigt vad det ska betecknas som..... "småretas" ?

och då undrar jag varför du ens bryr dig eftersom du inte är en del av 5papp överhuvudtaget och förmodligen aldrig kommer bli det heller. Eller är det bara kul att sitta på rejsa och skriva "negativa" kommentarer.... får det dig att känna dig bättre än oss andra?

Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006

Lite OT, när blir det test i Strängnäs?

www.modsport.se
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Re: från svartamasken

motvalls_kärring skrev:
Datum: 2007-02-28 13:25
Namn: Tärnström
Det är väl snarare så att det är skottpengarna till De Värsta Syndarna som ska överlämnas. För jävligt att ett av Sveriges största mästerskap ska avgöras på det här viset. Förstår inte att Jan-Erik bloggar om rally när det finns skandaler i 5papp att sälja lösnummer på.

Tärnström

Det där var riktat till mig ifrån Tärnström och jag antar att t.o.m. du fattar att vårt tal om mutor till Fredrik var på skämt, liksom talet om Sveriges största mästerskap, så varför dra upp det här och varför skriva i en eftersnackstråd till 5papps-cupen då du varken verkar vara deltagare eller särskilt intresserad av att bli?
om du har problem med var du skall rikta dina aggressioner så måste det väl finnas bättre forum för det?

#24, #64, #88
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

kimmen skrev:
Lite OT, när blir det test i Strängnäs?

Första är planerat till den 7 Juli

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Då har vi bokat ett datum till på ljungbyhed i början av april, när förhoppningsvis snön är borta

Återkommer på maillistan snart med exakta datumet när vi har kollat att datumet funkar för oss alla som är med och hjälper till.

DannyMk1
Kvidinge (Skånela)
Här sen Mar 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:
Då har vi bokat ett datum till på ljungbyhed i början av april, när förhoppningsvis snön är borta

Återkommer på maillistan snart med exakta datumet när vi har kollat att datumet funkar för oss alla som är med och hjälper till.

Fasen va kul då kan man börja leta bil nu då kanske för denna
gången ska det inte missas =)

April i skåne, rena sommaren jhuu

Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan)
Bmw M535i -87 Diamantsvart
Bmw 323i sport -79 (samlaråk)
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

DannyMk1 skrev:
Fredrik - SLC skrev:

Fasen va kul då kan man börja leta bil nu då kanske för denna
gången ska det inte missas =)

April i skåne, rena sommaren jhuu

tja, snöar det då...... då bryter jag ihop

M Scotte
Vellinge
Här sen Jan 2003

Re:

Fredrik - SLC skrev:

Riktigt bra ordnat Fredrik! Vi kommer självklart ställa upp och försvara vår titel!

-Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak.

Honda Civic
Superstage: 1.22.44
Citera
_Laban_
Eslöv
Här sen Jan 2007

Re:

Fredrik - SLC skrev:

Vilken thumbs up TOPPEN thumbs up nyhet så här efter maten!!!!

Vi kommer ställa upp med samma fina oranga golf (tur vi inte skrotat den ännu..)

Denna gånegn ska vi i jäger jägarna svetsa vårt avgassystem så vi inte tappar det i första svängen igen!!!

Annars har vi inte så mycket mer och göra vid vår bil innan vi kan köra med den igen.. Bättrings rålla den lita och sparka ut dörrarna som är lite intrykta..

Hoppas man kommer i mål även den gången..

http://www.vulko.se/
Citera
_Laban_
Eslöv
Här sen Jan 2007

Söker förresten efter bilder från TESTET!

Länka gärna om ni vet någon sida som har bilder från F5 den 25/2

http://www.vulko.se/
Citera
Impreza
Malmö - Skumparp
Här sen Maj 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:

Kalas, kan bara bli bättre än sist.

Team HellBörners
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:

Snälla säg att de inte blir 14/15!! Kör kart i helsingborg o vill så jäkla gärna köra på ljungbyhed på torrt..

Stockholm
Här sen Sep 2004

Re: från svartamasken

motvalls_kärring skrev:
Datum: 2007-02-28 13:25
Namn: Tärnström
Det är väl snarare så att det är skottpengarna till De Värsta Syndarna som ska överlämnas. För jävligt att ett av Sveriges största mästerskap ska avgöras på det här viset. Förstår inte att Jan-Erik bloggar om rally när det finns skandaler i 5papp att sälja lösnummer på.

Tärnström

Är du på riktigt?

Tärnström

det underbara österlen
Här sen Jun 2005

ska nog åka ut däe nästa gång för att bilda mig en uppfattning

Citera
jtarnstrom
Stockholm
Här sen Sep 2004

Re:

motvalls_kärring skrev:
ska nog åka ut däe nästa gång för att bilda mig en uppfattning

Bra! Du har helt klart suttit i din egen lilla bubbla alldeles för länge.

Tärnström

Helsingborg
Här sen Feb 2007

Re:

Fredrik - SLC skrev:

Kom ihåg, Elmia 6-9 april..
Nog många som är upptagna då...

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Hur funkade det med "röda korten"? Eller blev det inte aktuellt ens? Det senare är ju det allra bästa.

Några slutsatser dragna inför 10/3? Det verkar ju ha gått bra mycket lugnare till här än 10/2 iaf och jag tvivlar på att det beror på nån demografiskt betingad sävlighet/godmodighet?

Sen gissar jag att det är rätt litet överlapp mellan målgrupperna för 5papp och Elmia, men kan ha fel.

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Wankelsport
Kungälv
Här sen Feb 2003

Det utdelades inte speciellt många röda kort och det behövdes inte heller tycker jag. Fredrik vet naturligtvis exakt, men jag tror det var 5-6 stycken. Av dessa var det nog bara ett team som fick fmer än ett.
Jag tror att det delvis kan bero på att Ljungbyhedbanan är lång och ganska bred. Vad jag sett på bilder så verkar Sundsta mycket mindre (men jag har aldrig varit där). Det fanns i alla fall plats och tillfällen att köra om på och bilarna låg inte och körde "tåg" hel tiden.
Sen tror jag folk ville köra bil och inte knuffas och slåss! Det ville vi i alla fall.

Några få team körde lite vårdslöst men jag tror det blev värst för dem själva. Den bil som rammade vår och tryckte in bakdörren fick t ex gå i depå med punktering medan vi kunde köra vidare som om inget hänt. Syndarna straffade sig själva kan man säga.

Citera
jtarnstrom
Stockholm
Här sen Sep 2004

Tror som sagt att det är lite skillnad på bana. Sundsta är betydligt trängre och det tar gärna i även om man lämnar plats - men desto större anledning att försöka köra disciplinerat. Sedan hoppas jag att debatten efter 10/2 hjälpte till att lugna ned stämningen en aning och jag hoppas att den har samma effekt på nästa tävling på Sundsta.

Hur var det med respekten för gulflaggor på Ljungbyhed?

Tärnström

Skåne
Här sen Feb 2007

Röda kort

Vi fick ett par röda kort, vilket jag tyckte var helt obefogat........ Vi körde väldigt snällt och nästan helt utan kontakt med dom andra bilarna!

Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Re: Röda kort

Köinge Motorsport skrev:
Vi fick ett par röda kort, vilket jag tyckte var helt obefogat........ Vi körde väldigt snällt och nästan helt utan kontakt med dom andra bilarna!

Vi gav er ett rött kort för att ni körde om en radda bilar (bl.a vår) genom att köra om på fel sida banmarkeringarna dvs höbalarna, men även eftersom ni gjorde minst en omkörning under gulflagg.

Eftersnack
2007-02-24 5-Papp cuppen Ljungbyheds Flygplats F5
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
22297 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande