Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1153 besök totalt |
Vilka bilar är välkomna på träffarna...
Förra året var jag på lite olika träffar, men tydligen är inte "open wheelers" (t ex Caterham) välkomna överallt... http://www.fmcs.nu/forum/showthread. Undrar om det är någon som varit med om detta och kan förklara varför vissa tillställningar tillåter men andra inte.... Jag kan ju förstå resonemanget men inte att logiken inte är konsekvent tolkad..... _________________ Stefan Hasselgren |
||||||||
Själv har jag aldrig hört talas om att Sevenbilar e motsv inte skulle vara välkomna på banträffar. Möjligen menar de utpräglade racer- och formelbilar, utan skärmar.
![]() |
||||||||
Re: Vilka bilar är välkomna på träffarna...
Det är väl helt enkelt så att varje arrangör bestämmer helt själv vad och vilka han vill ha med..... på vilka grunder han så vill och tycker. Det är ju ingen rättighet att få delta i privata/klubbarrangemang. |
||||||||
Jag inser det att de får välja själva men blev lite förvånad också eftersom jag aldrig hört talas om det, kika på tråden...... _________________ Stefan Hasselgren |
||||||||
jo jag såg den...... sen att man kan tycka det är lite i överkant är en helt annan sak.... men som sagt det är ju upp till varje arrangör att själv bestämma vad han tycker är ok.... Men det finns ju å andra sidan otroligt många andra som tillåter istället..... Motorklubben Expressen till exempel kan du köra med.... Och dom kör Gotland med... har jag för mig. |
||||||||
Så fort Peter får upp bankalendern så skall jag nog boka in mig där.....vi ses! _________________ Stefan Hasselgren |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1153 besök totalt |