Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-03-01-04 Göteborgs Motorshow på Svenska Mässan
1023 besök totalt
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

Trådstartare

Idag och i morgon har mässan öppet från kl 12-21, lördag och söndag 10-18.

www.motorshow.se

Fixhult
Här sen Apr 2004

Det var lite tomt i montrarna i tisdags kväll . De flesta byggde väl igår skulle jag gissa.

Nu vet jag iaf exakt hur lång tid det tar att bygga om från besiktningsmode till racemode om det är lite bråttom (4,5 timmar)

Jag finns i SVKG's monter på söndag eftermiddag men tänker nog betala mig in under lördagen (tror knappast att monterbyggarpass hjälper då).

Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
Det var lite tomt i montrarna i tisdags kväll . De flesta byggde väl igår skulle jag gissa.

Nu vet jag iaf exakt hur lång tid det tar att bygga om från besiktningsmode till racemode om det är lite bråttom (4,5 timmar)

Jag finns i SVKG's monter på söndag eftermiddag men tänker nog betala mig in under lördagen (tror knappast att monterbyggarpass hjälper då).

Jo det var ltie tomt där i tisdags, men igår var det fullt pådrag hela dan och kvällen i vissa montrar, tomt var det även idag fast på besökare, ska bli intressant att få se i morgon hur många besökare det var idag... 4,5timmar var väl inte så blodigt för det verkade ju vara lite pyssel som skulle utföras. thumbs up Monterbyggarpassen gällde fram till 12 idag men går fint att byta ut mot riktiga grejer vid sekretariatet med ingång vid närmast Korsvägen, annars brukar väl man väl få några utställarkort per monter vilket kanske hade varit lämpligt eftersom du ju är utställare.

Mölndal
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Bilder tagna på mässan nu i veckan av mig finns det förresten här om det är nån som är sugen, färskaste bilderna först. http://s99.photobucket.com/albums/l298/peepin_eyes/GBG%20motorshow%200 . . . .

Kungsbacka
Här sen Feb 2004

Trevligt Barba

Citera
Inför träffar
1023 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande