Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11389 besök totalt |
En undran!
Får man bekräftelse och/eller inbjudan med program, om man anmält sig och betalat in avgiften? Har betalt in,men inte fått bekräftelse ännu. ![]() |
||||
Re:
Har du betalt är du med ![]() Jag har i alla fall dig med på min lista ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Kanon! ![]() Då blev jag lugn! ![]() |
||||
Hur ser schemat ut för frikörning på banan den 5:e!
Skulle gärna vilja både ställa ut och köra banan då! Finns det utrymme eller måste jag välja!!? |
||||
Re:
Det finns utrymme att både posera och köra. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Finns inget bättre att posera medans man kör.... ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Nu när man ska deltaga både på licenskursen och bankörningen dagen efter,skulle jag vilja veta hur stora chanserna är att få plats(och var) för övernattning i närhet? (2 pers)
Camping med tält är jag inte värst intresserad av! Alla ideer är av intresse för övrigt! |
||||
Patrik,
Klubben har en del rum reserverade på Motell Filbytare främst för er som går licenskursen. Meddela Rolf (Vice ordförande) som har hand om anmälningarna till kursen. 400 Kr/enkelrum 600 Kr/dubbelrum Frukost ingår. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
||||
Re:
Hej! Är det klassade R-däck är det OK, annars no no. /// Rolf _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Av ren nyfikenhet, undrar jag hur många som anmält sig till licenskursen den 4:e hitills!
![]() |
||||
Re:
![]() ![]() /// Rolf _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Sa*an va skoj!!! Hoppas flera blir påminda att betala innan då! ![]() |
||||
Hej!
Jag är väldigt sugen att åka på licenskurs och köra på mantorp dagen efter men det är bara ett eventuellt krux. Jag är ålänning och har således en finskregistrerad bil med mig. Jag studerar i Stockholm och bor alltså i Sverige på heltid. Finns det något som hindrar mig från att delta i BMW SCs evenemang med tanke på försäkringar etc? Vore kanonkul att köra i Sverige om det bara är möjligt! Sorry om det var OT ![]() mvh, Edvard Wendelin _________________ Edvard Wendelin |
||||
Edvard,
om du är folkbokförd i Sverige så går det bra att ta svensk licens med tillhörande SBF försäkring. Det går även att ta svensk licens om du fixar din försäkring via Finland iställer för SBF. Annars får du ta den via finska bilsportförbundet. Ring och prata med SBF om du vill veta mer. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Hej! Tack för snabbt svar! Jag är tyvärr skriven på min adress på Åland fortfarande men jag skall ringa SBF imorgon o reda ut hur man skall bete sig! Var i Finland o körde på Alastaro i helgen men det vore som sagt 100 gånger smidigare att kunna delta på svenska banträffar! Tack ännu en gång! Edit: Vem i BMW SC skall man ta såna här frågor med i framtiden så att jag inte fyller denna tråd med mer skräp? ![]() mvh, Edvard _________________ Edvard Wendelin |
||||
Re:
Du är helt rätt Edvard. Det är det som detta forum är till för! _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Licensfrågor kan du ta med Roffe (vice-ordforande).
Du hittar honom på vår hemsida www.bmwsc.com under "Kontakta oss". _________________ BMW MC-klubben |
||||
Statusuppdatering angående licens för icke-svenskar! (kan va intressant för andra som läser forumet kanske)
Ringde till SBF o prata med en trevlig tjej och vad man behöver göra är följande: 1. Ringa till hemlandets motorsportförbund och be dem faxa över en fullmakt till SBF där de ger SBF tillåtelse att utfärda licens åt dig. 2. Ha intyg på att du är försäkrad i ditt land då du gör ansökan om licens till SBF. Således har jag anmält mig till licenskursen! ![]() mvh, Edvard Wendelin _________________ Edvard Wendelin |
||||
Re:
![]() ![]() Bra med lite fakta ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11389 besök totalt |