| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Roligt online Spel . Fixa ditt egna stall osv
|
11196 besök totalt |
|
_________________ Jesper Nilsson |
||
|
Ja nu har jag kommit igång. Vet du om det kommer att kosta när det är färdigt eller?
EDIT: TeamJeremia = Burnout Rally C = chicane MartinSkarin = Martin Rally Hedlund = West Emters Landen = Landénmotorsport Jesper Nilsson = Flen Rally Team W.o.T = ScuderiaLancia |
||
|
Ja vi får väl se.
Men skriv in dina resultat här så ska jag skriva in mina så kan vi ha en lite rejsa tävling
|
||
|
Re:
Mitt stall heter Martins Rally och har för tillfället en Lancia (såklart! det är ju den häftigaste bilen som tillverkats! typ.) Skriv era teamnamn så kan jag lägga in dom i mitt första inlägg så blir det lätt att hitta. |
||
|
Nu har första tävlingen varit!
Mitt team slutade 33:a 3.13.91 efter vinnaren. C:s team var 2.51.6 efter och på en 25:e plats. |
||
|
West Emters heter mitt stall.
Volvo 940, inte hunnit köra nån tävling än men.. Ställer upp i nästa iaf så får vi se hur det går. ;p
_________________ Jimmy Hedlund Bruksbil: Volvo V70R AWD -04 | 300hk/400nm Banbil: Volvo 740 TURBO -88 | ???hk/???nm |
||
|
Re:
Ja jag kom ju bara 33:a , hoppas några till skriver sinna teamnamn så ska jag försöka skriva resultat efter varje tävling
|
||
|
Hallå.. Landénmotorsport med en lancia evo.. kör värmlandsrallyt i natt... spräckt budget... you bet!!!
hoppas att det utvecklas till att bli stort med mer reservdelar och sånt.. _________________ Henrik Landén Vw caddy tdi 06:a Vw Polo 82:a AKA dödspolon VW jetta mk:1 84:a Renault clio rt 91:a Volvo s40 97:a |
||
|
Resultat från nattens tävling.
8 ghoofy = ghoofy corners 18 MartinSkarin = Martin Rally 21 Landen = Landénmotorsport 45 C = chicane 47 Hedlund = West Emters Ej startat TeamJeremia = Burnout Rally |
||
|
Re:
Det var inte illa! Ja efter 2 tävlingar är bilen så pass skadad att jag nog inte klarar fullfölja en tredje så jag har anställt en andra mekaninker, får hoppas det får fart på mekandet. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Roligt online Spel . Fixa ditt egna stall osv
|
11196 besök totalt |