| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Intressekoll: Inköp av pottar till MOMo-rattar
|
3 besök senaste veckan (8873 totalt) |
|
Hej på er!
Nu har jag snackar med Digi-keys kontor i Holland. Det visade sig att det var ett försäljningskontor bara. ALLA pryttlar finns i USA. Därför åker vi på tull & moms tyvärr. Så här har jag räknat: Den röda: 963260-KIT-ND 17,41 US$ x 6 = 121,87 US$ Den svarta: 963282-KIT-ND 16,28 US$ x 7 = 113,96 US$ DFP'n: 963257-KIT-ND 19,42 US$ x 2 = 38,84 US$ TOTAL: 274,67 US$ Handling: 6,00 US$ Shipping: 66,25 US$ TOTAL: 346,92 US$ Postens hanteringsavgift: 125 kr Moms: 25% på (346,92 x 7,20 ) 2498 kr blir 624,45 kr Tullavgift: 14% tror jag = 349,72kr Moms på Tullavgiften: 87,43 kr Eftersom vi är ett par så blir det inte så mkt. 125+625+350+88=1188 kr plus handling+shipping (520 kr) = 1708 kr / 14 pers = 122 kr per pers plus den pot man har beställt. Nu är det tyvärr så att de för tillfället har slut på lagret till de röda rattarna. Jag bevakar o återkommer när de kommer in. om det är nån som hoppar på eller av kontakta mig... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Visserligen har jag en G25 nu, men röda momon finns kvar som reserv och pottarna är inte längre så friska. Så jag skulle gärna vilja vara med med en beställning på repairkit till momo röd. Hur löser vi med betalning?? och vidare frakt till Umeå?? Jag kan exempelvis sätta in pengar på ett konto med betalning till grejerna och frakt, sen kan de skickas till mig??
_________________ Cesar Hauer |
||
|
Re:
Ja nåt sånt blir det ja... Sen har jag inte räknat med frakten i Sverige men den behöver troligtvis bli så hög. Det är ju inte så tunga grejjer... Jag återkommer med betalning etc. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
963260-KIT-ND (för den röda) 8 stycken
963282-KIT-ND (för den svarta) 0 stycken 963257-KIT-ND (DFP) 99 stycken = 0 stycken fick jag höra Suck! De är för seeega
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Sorry men min röda har pajat totalt.
Ratten har liksom släppt inuti. Har limmat just nu. Tror iofs inte att de håller länge. Jag hoppar därför av om de e möjligt. Får köpa en G25:a
_________________ Om du inte har kört av vägen har du aldrig åkt tillräckligt fort;) |
||
|
Helt ok Lars...
963260-KIT-ND (för den röda) 4 stycken 963282-KIT-ND (för den svarta) 0 stycken 963257-KIT-ND (DFP) 0 stycken Tror inte att det ser så värst ljust ut det här...De kan inte svara på när de kommer att få in dem igen heller. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Går det att få hem till röda ???? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
De fyra första som beställde en röd av mig är:
Kavic Nisse997 Schumi P.P. Ni fyra får pottarna. Jag beställer övriga när de kommer in (om de kommer in). Jag återkommer rörande pris. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Ååååå drule... jag såg nog i stjärnorna när jag signade upp mig tror jag... för nu har min gas-pott börjat plippra som satan på min svarta momo.
Någon som kan ge några tips på rep. Om man inte får tag i någon ny pott? _________________ Henrik Rosén |
||
|
Re:
HA ha haaaa jag lurade ratten. Nu funkar den igen och då vill jag givetvis ha en uppsättning till röd momo
_________________ Om du inte har kört av vägen har du aldrig åkt tillräckligt fort;) |
||
|
Så nu har pottarna kommit!!!!
Naturligtvis så åkte jag på tull, moms, Po$ten$ avgifter och moms på Po$ten$ avgifter...suck! Men nåt annat var väl inte att vänta egentligen.... Eftersom det bara var 4 st pottar så blev det lite dyrare då det blev färre i antal som delar på tull, frakt mm. Men inkl frakt till er som beställt gick de på 395 kr. Så jag har nu 4 st hemma och de går till: Kavic, Nisse997, Schumi och P.P. PMa mig era adresser så får ni mitt kontonummer. Sen ska ni nog ha den efter nån dag. Är det någon av er som inte vill ha era pottar så meddela mig. Det finns fler som står som reserv...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Intressekoll: Inköp av pottar till MOMo-rattar
|
3 besök senaste veckan (8873 totalt) |